پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ با خواسته باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

 قائم مقام باشگاه پرسپولیس ظهر امروز نزد رئیس سازمان لیگ رفت تا بلکه او را متقاعد کند که دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس به تعویق بیفتد اما این درخواست مورد قبول مهدی تاج قرار نگرفت.

در نشستی که ظهر امروز بین نژادفلاح و مهدی تاج برگزار شد، رئیس سازمان لیگ پس از شنیدن صحبت‌های قائم مقام باشگاه پرسپولیس به وی گفت که به خاطر فشردگی بازی‌ها نمی‌تواند تغییری در زمان آنها ایجاد کند و به این خاطر دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس باید در همان زمان اعلام شده برگزار شود. البته تاج به نژادفلاح قول داد در زمینه‌های دیگر با آنها همکاری لازم را خواهد کرد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان نیز به برگزاری بازی مذکور در تاریخ اعلام شده تاکید دارند.

دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس ساعت 14:30 روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

 

رئیس سازمان لیگ گفت: قائم مقام باشگاه پرسپولیس متقاعد شد که امکان تغییر زمان بازی‌های این هفته وجود ندارد.

 

مهدی تاج درباره موضوع‌های مطرح شده در جلسه امروز با نژادفلاح گفت: در این دیدار در مورد مسائل مالی و شرایط برگزاری هفته بیست وسوم لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به بررسی کامل جدول مسابقات لیگ برتر در حضور قائم مقام باشگاه پرسپولیس وی متقاعد شد که امکان تغییر زمان بازی‌های این هفته وجود ندارد و بازی‌ها هفته بیست و سوم طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این برنامه قبلا از سوی کارشناسان سازمان لیگ فوتبال ایران ارائه و در هیئت رئیسه به تصویب رسیده به راحتی قابل تغییر نیست.

تاج در مورد اردوی تیم امید گفت: این تیم بدون حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون با ترکیب کامل به اردوی  کویت سفر کرد. به دلیل اینکه زمان برگزاری این اردو در روز‌های فیفا نبود باشگاه‌های روستوف و نایمخن با حضور آنان مخالفت کرده است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: از همه باشگاه‌هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار داده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم زیرا این باشگاه‌ها هم می‌توانستند طبق قانون فیفا دی  از حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی امید جلوگیری کنند اما همکاری خوبی در این رابطه داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)