پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: اگر شورای تامین موافق باشد قطعاً بانوان هفتم آذر فوتبال پرسپولیس با میلان را از ورزشگاه آزادی خواهند دید.

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر کشور در خصوص دیدار پیش‌روی پرسپولیس با ستارگان میلان گفت: بنا به تقاضا و درخواست باشگاه پرسپولیس و اینکه در زمان حضور پیشکسوتان به عنوان بازیکن امکانات و پول خاصی نبوده و در راستای تقدیر و تجلیل از این فوتبالیستهای نسل گذشته تیم پرسپولیس و شخص رویانیان درخواستی را مبنی بر دعوت کردن تیم میلانی به آزادی مطرح نمودند که این پیشنهاد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس مسئولیت نظارت و اجرای این بازی که هفتم آذر برگزار می شود بر عهده سازمان لیگ گذاشته شده است، سازمان لیگ به این بازی نگاهی ملی دارد و آبروی ملی کشورمان در میان است.

تاج در خصوص نحوه برگزاری بازی اعلام کرد: این بازی هفتم آذر و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و قطعاً هواداران از این بازی استقبال خواهند کرد در این بازی دو تیم متفاوت از پرسپولیس را در دو نیمه شاهد خواهید بود که با ستاره‌گان میلان روبرو خواهند شد.

مهدی تاج در پاسخ به سؤال که آیا بانوان در این دیدار حضور خواهند داشت؟ تصریح کرد: این پیشنهاد توسط باشگاه پرسپولیس مطرح شده که گوشه ای از ورزشگاه به حضور بانوان اختصاص یابد واقعیت امر این است که ما نیز موافق این پیشنهاد هستیم ولی برای اینکه این مسئله محقق شود نظر شورای تامین نیز ضروری است واگر شورای تامین موافق باشد قطعاً بانوان هفتم آذر فوتبال پرسپولیس با میلان را از ورزشگاه آزادی خواهند دید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)