رییس فدراسیون فوتبال گفت: طبق رایزنی های انجام شده طی ۲۰ روز آینده حذف تعلیق تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تا ۲۰ روز آینده تایید می‌شود.

تفاهم نامه همکاری مشترک فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش به امضا رسید.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عصر جمعه در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فدراسیون فوتبال با سازمان منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می رود با به نتیجه رسیدن پیگیری های مختلف در ۲۰ روز آینده پس از تعلیق باشگاه های کشور در جام باشگاه های آسیا رفع شود تا پرسپولیس و استقلال بتوانند به مسابقات بین المللی بازگردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون فدراسیون فوتبال تمام موانع اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را مرتفع کرده است افزود: چرخه باشگاه های کشور با رویدادهای بین المللی فوتبال در این دو سال قطع بود که اگر ادامه پیدا کند تاثیر خود را در تیم ملی نیز خواهد گذاشت.

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به سفر هیات ایرانی به کشور قطر به منظور رفع مشکلات کمپ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز گفت: در این سفر و در بازدید از محل اسکان، زمین و ورزشگاه‌ها با مسوولان قطری دیدارهایی برگزار و بسیاری از مشکلات پیش رو در حوزه هتل محل استقرارتیم حل شد.

وی با تاکید بر اینکه مساله بر زمین مانده‌ای به لحاظ ترابری و حمل و نقل وجود ندارد افزود: مواردی هم هست که مربوط به مسایل داخلی است که با برنامه ریزی حل خواهد شد تا تیم ملی بتواند نتایج مطلوبی در جام جهانی کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)