پرسپولیس نیوز : سرپرست سازمان لیگ گفت: حرف رویانیان تاثیری روی استقبال کم هواداران از بلیت‌فروشی الکترونیکی نداشت و خودمان همین اندازه بلیت را پیش‌بینی کردیم.

مهدی تاج در مورد اینکه رویانیان گفته بود بلیت‌فروشی الکترونیکی به ضرر باشگاه است و هواداران خریداری نکنند، گفت: این مسئله درست نیست. اگر هواداران استقبال نکردند به دلیل این است که همین تعداد بلیت را برای فروش الکترونیکی پیش‌بینی کرده بودیم. خریداری کم بلیت الکترونیکی ربطی به صحبت‌های رویانیان ندارد.

وی افزود: 80 درصد درآمدهای بلیت‌فروشی را به باشگاه میزبان می‌دهیم و حرف رویانیان اشتباه بوده است، او به سازمان لیگ آمد و توجیهش کردیم. او هم این موضوع را پذیرفت. حرف رویانیان در مورد اینکه باید برای کارت‌های هواداری تخفیفی لحاظ شود، درست است.

سرپرست سازمان لیگ در مورد توهین‌های هواداران علیه یکدیگر خاطرنشان کرد: این مسئله اتفاق بدی بود و هواداران برخورد خوبی نداشتند، مدیران دو تیم باید کمک کنند تا این مسئله کنترل شود.

تاج خاطرنشان کرد: بلیت بازی‌ها را هیئت رئیسه سازمان لیگ گران کرده است. من هم ناراحت هستم که عده‌ای نمی‌توانند بلیت تهیه کنند، کارت‌هایی تهیه کردیم که از این به بعد هر کسی که ورزشگاه می‌آید به همراه داشته باشد. این موضوع را سخت نمی‌گیرم تا این مسئله بعد از گذشت یکی دو هفته جا بیافتد. دستگاه به اندازه کافی وجود دارد و این برنامه کار تهیه بلیت را راحت‌تر می‌کند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)