پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ برتر گفت: با کمک وزارت ورزش مشکل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ورزشگاه آزادی برطرف خواهد شد.

مهدی تاج  اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زیرمجموعه وزارت ورزش هستند و مدیریت ورزشگاه آزادی نیز همین شرایط را دارد معتقدم با همکاری و نظر وزارت ورزش مشکلات میان آنها برطرف خواهد شد.

وی افزود: در مورد پنج درصد ادعای ورزشگاه آزادی از عواید برگزاری مسابقات لیگ، بررسی‌هایی انجام دادیم و با هیئت فوتبال استان تهران هم صحبت خواهیم کرد تا در این زمینه بخشی از این عواید به ورزشگاه آزادی اختصاص پیدا کند.

رئیس سازمان لیگ برتر همچنین با تأکید بر بحث شفاف‌سازی قراردادهای تیم‌های حاضر در لیگ برتر اظهار داشت: با ارقام فعلی اعلام شده از سوی باشگاه‌ها مردم باید بدانند که کل هزینه‌های باشگاه‌های ما در لیگ برتر بین 270 تا 280 میلیارد است و حتی به 300 میلیارد هم نمی‌رسد.

تاج یادآور شد: تنها سه باشگاه بیش از رقم مورد نظر سازمان لیگ اعلام رقم بودجه کرده بودند که با آنها صحبت کردیم و در حال تحویل ارقام خود هستند. به عنوان مثال یکی از آنها باشگاه فولاد خوزستان بود که بودجه پیشنهادی آن 27 میلیارد بود که پنج میلیارد آن به تیم‌های پایه اختصاص پیدا کرد و دو میلیارد هم تعدیل هزینه داشتند و به رقم 18 میلیارد مطلوب ما رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه باشگاه‌ها تا پایان هفته باید رقم قراردادهای خود را منتشر کنند، گفت: بعد از بررسی سازمان بازرسی در این زمینه اگر باشگاهی قانون را رعایت نکرده باشد با آن برخورد خواهیم کرد.

 

 مهدی تاج ضمن اعلام این خبر گفت: باشگاه‌های لیگ برتری تا پایان هفته جاری فرصت دارند فهرست قراردادهای‌شان با مربیان و بازیکنان را برای اعلام عمومی منتشر کنند و اگر باشگاه‌ها چنین کاری را انجام ندهند سازمان لیگ در سایت رسمی خود اقدام به انتشار قراردادهای آنها خواهد کرد.

تاج درباره بحث نظرسنجی از تماشاگران لیگ برتر اظهار داشت: اینکه 70 درصد از تماشاگران لیگ رضایت کامل و یا نسبی از عملکرد سازمان لیگ داشته‌اند بسیار خوب است اما ما به دنبال آن هستیم تا همان 30 درصدی را هم که رضایت ندارند، با اقدامات خود در این فصل راضی کنیم.

وی یادآور شد: پیش از این در برنامه‌های تلویزیونی عموم مردم رضایت 90 درصدی خود را اعلام کرده بودند اما آمار فعلی به صورت تخصصی و مربوط به تماشاگران لیگ برتر است که ما به طور قطع روی آن کار ویژه‌ای انجام خواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)