پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با تاخیر به محل تمرین تیمش آمد اما بعد از حضور در تمرین جنب و جوش جالب توجهی در تمرینات داشت.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 15 آغاز شد که تعدادی از بازیکنان این تیم صبح امروز هم در ورزشگاه محل تمرین خود حاضر شده و به تمرین پرداختند.

*تمرین تیم پرسپولیس امروز در غیاب حمید درخشان آغاز شد چرا که سرمربی پرسپولیس امروز با تاخیر به درفشی‌فر آمد و به همین دلیل تمرین سرخپوشان امروز زیرنظر حسین عبدی و علیرضا امامی‌فر برگزار شد.

*در ابتدای تمرین حسین عبدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

*قبل از شروع تمرین موانع تمرینی پرسپولیسی‌ها توسط کادر فنی در زمین چیده شده بود.

*محمد عباس‌زاده آخرین بازیکن و محمود خرد‌بین سرپرست این تیم آخرین فردی بود که امروز به تمرین پرسپولیس آمد.

*بازیکنان پرسپولیس زیرنظر مربیان خود بدن‌هایشان را گرم کردند. پرسپولیسی‌ها ابتدا پاسکاری کوتاه انجام می‌دادند و سپس به استارت‌های کوتاه و بلند پرداختند.

*رضا نوروزی مهاجم مصدوم پرسپولیس امروز هم دور زمین به صورت اختصاصی دوید.

*در حدود 20 تماشاگر امروز عملکرد بازیکنان سرخپوش را از نزدیک تماشا کردند.

*رضا نورمحمدی و مهدی جعفر‌پور با برطرف شدن مصدومیت‌شان امروز پا به پای سایر بازیکنان در زمین دویدند.

*محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرین غایب بود.

*حمید درخشان در حالی به ورزشگاه درفشی‌فر آمد که 40 دقیقه از تمرین سرخپوشان زمان گذشته بود. سرمربی پرسپولیس بعد از اینکه به درفشی‌فررسید بلافاصله لباس‌هایش را عوض کرد و تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را شخصا زیرنظر گرفت. او هرجا که لازم بود تمرین را قطع می‌کرد و به بازیکنان تذکرات تاکتیکی را می‌داد. جنب و جوش درخشان در تمرین امروز از نکات جالب‌ توجه تمرین پرسپولیسی‌ها بود.

*پیام صادقیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار مقابل ذوب آهن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود امروز با پرسپولیسی‌ها تمرین کرد.

*از آنجایی که امروز سالگرد برد پرسپولیسی‌ها با هت‌تریک ایمون زاید بود عده‌ای از هواداران پرسپولیس 13 بهمن سال 90 و اتفاقات آن بازی را یادآوری می‌کردند.

*بخشی از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها تمرین آقاوسط در ابعاد بزرگ بود تا بازیکنان پرسینگ را در زمین انجام دهند.

*دروازه‌بانان پرسپولیس امروز زیرنظر نادر باقری تمرین کردند.

*فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیسی‌ها امروز همراه با فرزندش به ورزشگاه درفشی‌فر آمد که این موضوع از اتفاقات جالب تمرین امروز بود.

* مصطفی قنبرپور مشاور طاهری با حمید درخشان جلسه خصوصی برگزار کرد.

*در تمرین امروز پرسپولیسی‌ها تاکید درخشان به سربالا بازی کردن و حفظ توپ بازیکنان بود همچنین سرمربی پرسپولیس از بازیکنانش می‌خواست که روی زمین بازی کند.

*هرگاه که بازیکنان پرسپولیس در تمرین عملکرد خوبی داشتند توسط سایر مربیان و بازیکنان تشویق می‌شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)