پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که تمام بازیکنان پرسپولیس با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کردند.

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11.30 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به آقا وسط  و سپک‌تاکرا پرداختند، البته تمرینات امروز کم‌فشار بود چون قرمزپوشان روز گذشته دو نوبت تمرین کردند.

*به دلیل بازی رئال مادرید و بارسلونا که شب گذشته برگزار شد بازیکنان پرسپولیس امروز نیم ساعت با تاخیر تمرینات خود را شروع کردند.

 حدود 30 نفر از هواداران پرسپولیس که برای تماشای تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند پیگیر حکم کمیته انضباطی در مورد بدون تماشاگر بودن بازی مقابل داماش گیلان بودند و طی شعارهایی، خواستار اجرای حکم کمیته انضباطی بودند.

*امیر عابدزاده پس از چند روز غیبت در تمرین امروز حضور داشت.

*مصدومیت سید صالحی، جلال حسینی و مسلمان برطرف شد و این سه بازیکن در تمرینات گروهی شرکت کردند.

*در تمرین امروز اعلام شد که محل تمرین قرمزپوشان از فردا تغییر می‌کند.

*اما مهمان ویژه تمرین امروز سعید نعیم‌آبادی از پیشکسوتان خوب و با اخلاق پرسپولیس بود، او وقتی به داخل درفشی‌فر برای دیدن تمرین آمد در گوشه‌ای ایستاد که ناگهان علی دایی او را دید و به اطرافیان تیم اعلام کرد که سریعا با پذیرایی از نعیم‌آبادی او را به کنار زمین بیاورند به همین دلیل این اتفاق افتاد و برخورد گرم دایی باعث شد تا بازیکنان هم از این اقدام لذت ببرند.
 

 * تمرین پرسپولیس از فردا تا بازی برابر داماش گیلان پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

* سیدجلال حسینی بدون هیچ مشکلی در تمرین تنیس فوتبال حضور داشت.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس زیر نظر غلامپور تمرین کردند که آمادگی نیلسون باعث شد تا مورد تشویق قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)