پرسپولیس نیوز : هافبک برزیلی پرسپولیس گفت:فیلم بازی ذوب آهن را چند بار دیدم،حریف در  نیمه دوم یک فرصت داشت در حالیکه ما موقعیت های زیادی داشتیم.

ژوزه تادئو درباره انتقادات نسبت به عملکردش در بازی ذوب آهن  اظهار داشت:من روز اولی که به پرسپولیس آمدم از نظر بدنی افت کرده بودم.اما تلاشم را کردم که به آغاز لیگ برسم و همین مساله باعث شد فشار زیادی به من وارد شود.در این مدت روزهای پرفشار و سختی را متحمل شدم و در بازی ذوب آهن بدنم خیلی خسته بود و این مساله تاثیر منفی در کارم داشت.در حال حاضر نسبت به قبل شرایط بهتری دارم.به هواداران پرسپولیس اطمینان می دهم از بازی بعدی تادئوی متفاوتی را می بینید.

وی درباره شکست پرسپولیس برابر ذوب آهن بیان داشت:ما مقابل ذوب آهن فرصت های زیادی را از دست دادیم.من فیلم بازی ذوب آهن را چند بار دیدم،حریف در  نیمه دوم یک فرصت داشت در حالیکه ما موقعیت های زیادی داشتیم.به طور حتم در بازی بعد این نتیجه را جبران می کنیم.

تادئو درباره اینکه به نظر می رسید از تعویضش در بازی با ذوب آهن ناراحت بود و قصد نداشت بیرون بیاید گفت:اصلا اینطور نیست و این یک سوتفاهم بزرگ است.من روی آن ضربه ایستگاهی فقط یک شانس بیشتر را می خواستم،همین و بس.می دانم کجا بازی می کنم و به نظر سرمربی تیم احترام می گذارم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)