پرسپولیس نیوز : هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به کری‌خوانی محمد نوازی گفت: نوازی بازیکن خوبی بود اما فکر می‌کنم با اتفاقات بازی سال ۷۹، او از پرسپولیسی‌ها می‌ترسد.

مهدی تارتار  در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از برگزاری دربی روز جمعه گفت: پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برد اما در مقابل، استقلال شرایط روحی خوبی ندارد. پرسپولیس چنانچه همانند بازی با فولاد در دربی بازی کند و اشتباهی هم از سوی بازیکنان این تیم رخ ندهد، بدون شک توانایی شکست استقلال را خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور احتمالی محمدرضا خلعتبری در دربی، اظهار داشت: خلعتبری جزو بازیکنان باتجربه فوتبال ما محسوب می‌شود و قطعا حضورش در دربی می‌تواند تاثیرگذار باشد. امیدوارم این بازیکن در کنار دیگر پرسپولیسی‌ها روز خوبی را پشت سر بگذارد.

هافبک پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا دربی 77 جنگ بین هافبک‌ها خواهد بود یا خیر؟ عنوان کرد: هر دو تیم هافبک‌های خوبی دارند و نکته مشترک بین آنها این است که فیزیکی و دونده هستند، فکر می‌کنم نقش هافبک‌ها در دربی بسیار پررنگ باشد.

تارتار در واکنش به صحبت‌های محمد نوازی که گفته بود (من که به زمین می‌رفتم پرسپولیسی‌ها می‌گفتند خدا به داد ما برسد) گفت: نوازی بازیکن خوبی بود اما فکر می‌کنم بعد از اتفاقاتی که در دربی سال 79 رخ داد او از پرسپولیسی‌ها می‌ترسد.

وی درباره اینکه چه پیشنهادی برای بازیکنان جدید پرسپولیس دارد، گفت: جو دربی بسیار سنگین است، اولین تجربه دربی من در27 سالگی بود ولی در همان سن و سال هم گیج گیج بودم. بازیکنان جدید پرسپولیس باید جو ورزشگاه را نادیده گرفته و به حضور تماشاگران توجهی نداشته باشند. آنان باید تمام تمرکز خود را به بازی معطوف کنند تا بتوانند به راحتی آنچه که مربیان از آنان می‌خواهند، را در زمین پیاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)