مرجع خبری پرسپولیس : مهدي تارتار مي‌گويد فرصت كافي به حميد استيلي داده شده و پرسپوليس نتوانسته بعد از گذشت 10 هفته انتظارات هوادارانش را برآورده كند.

 

بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط سرخپوشان بعد از تجربه چهارمين شكست در فصل كنوني ليگ برتر و همچنين انتخاب علي پروين به عنوان مدير تيم فوتبال اين باشگاه اظهار كرد:

به اعتقاد من پرسپوليس پس از گذشت 10 هفته از مسابقات ليگ هنوز نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده كند و چه از نظر فوتبالي و چه از نظر نتيجه‌ به آن چيزي كه مدنظر بوده، دست پيدا نكرده است.

 

وي ادامه داد: البته مثل هميشه حاشيه‌هايي هم براي پرسپوليس به وجود آمده، اما پس از اين كه كاشاني از پرسپوليس رفت، ما ديگر اين تيم را با صلابت نمي‌بينيم. پرسپوليس به نظر من از نظر فني مشكل دارد. فكر مي‌كنم شوك مديريتي به اين تيم جواب نداد و بايد به پرسپوليس شوك فني وارد شود. فكر مي‌كنم در هفته‌هاي اول تا پنجم به هيچ عنوان نمي‌شود درباره يك مربي قضاوت كرد، اما حالا پس از 10 هفته به خوبي پرسپوليس و نحوه بازي‌اش شناخته شده است.

 

تارتار درباره ديدار پرسپوليس و مس هم گفت: من اين بازي را به طور كامل نديدم، اما از هر كسي كه پرسيدم گفت پرسپوليس ضعيف بازي كرده. من شنيدم كه مربيان پرسپوليس پس از اين بازي گفته‌اند ما ضربات ايستگاهي زيادي داشته‌ايم، اما داشتن ضربات ايستگاهي زياد اصلا ملاك نيست. مهم اين است كه يك تيم بتواند با انجام كارهاي تركيبي به دروازه‌ حريف نزديك شود و گل بزند.

 

پرسپوليس فصل گذشته در مقطعي از ليگ پنج شكست پياپي را تجربه كرد، اما سرمربي اين تيم در آن زمان تغيير نكرد. تارتار درباره مقايسه شرايط پرسپوليس با آن موقعيت گفت: البته شرايط فرق مي‌كند. ما در فصل گذشته تا هفت هفته اول صدرنشين بوديم و حتي پس از آن پنج باخت هم پرسپوليس توانست به روزهاي خوب خود بازگردد و قهرمان جام حذفي شود، اما پرسپوليس امسال از اول فصل در انتهاي جدول است. پرسپوليس فصل گذشته به هيچ عنوان با پرسپوليس امسال قابل مقايسه نبود. حميد استيلي در ابتداي فصل اكثر مهره‌هايي كه مي‌خواست را جذب كرد و نمي‌توانيم بگوييم كه كريمي، نصرتي، كاظميان و اولادي بازيكنان ضعيفي هستند. همه اين بازيكنان ملي پوش هستند. بنابراين انتظارات از پرسپوليس امسال به مراتب بيشتر است.

 

بازيكن پيشين پرسپوليس در ادامه با اشاره به اين كه فرصت كافي به استيلي داده شده گفت: بعد از گذشت 10 هفته فكر مي‌كنم فرصت كافي به استيلي و همكارانش داده شده است. نمي‌دانم اگر تغييري در كادر فني پرسپوليس ايجاد شود، سرمربي بعدي ايراني است يا خارجي، اما به اعتقاد من گزينه خارجي براي وسط فصل اصلا خوب نيست، چرا كه هيچ شناختي از شرايط ليگ ندارد و بايد چند هفته را صرف ارزيابي شرايط كند. همان طور كه بلاژويچ تازه پس از چند هفته تيمش را شناخته است. البته من در جايي خواندم كه بازيكنان مس گفته بودند بلاژويچ اصلا نقشي در پيروزي‌هاي مس نداشته است. اگر استيلي از پرسپوليس برود، يك مربي ايراني بهتر از يك مربي خارجي مي‌تواند پرسپوليس را از اين وضعيت نجات دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)