مرجع خبری پرسپولیس : مهدى تارتار مربى تيم فوتبال پرسپوليس در مورد ديدار مقابل ارمنستان و به تعويق نيفتادن بازى هاى هفته چهارم ليگ برتر،گفت: در نهايت دود اين برنامه ريزى به چشم تيم ملى مى رود نه باشگاه ها.

 

وى ضمن اشاره به آخرين وضعيت پرسپوليس در آستانه بازى مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: طبيعتا بعد از پيروزى مقابل سايپا تمامى بازيكنان از نظر فنى و روحى در شرايط بسيار خوبى قرار دارند و آماده بازى مقابل صنعت نفت مى شوند.

 

او افزود: پس از يك روز استراحت تمرينات خود را از امروز دنبال مى كنيم. صنعت نفت تيم صدرنشين ليگ است و ما براى اينكه خودمان را به صدر جدول نزديك كنيم به ۳ امتياز اين بازى احتياج داريم. تك تك امتيازات بازى هاى ابتدايى ليگ، ممكن است در هفته هاى پايانى به كمك ما بيايد و راه را براى قهرمانى هموارتر كند.

 

مربى تيم فوتبال پرسپوليس در مورد تمرين بدون ملى پوشان براى اين مسابقه گفت:

 

متاسفانه اين بازى تداركاتى به جز مشكل براى ما چيزى ندارد. بازيكنان پس از ۳ هفته رفته رفته شرايط بهترى پيدا كرده بودند و تيم در حال شكل گرفتن بودند اما دقيقا در همين زمان ۵ بازيكن اصلى خود را چند روزى در اختيار نداريم و مجبوريم بدون آنها تمرين كنيم.

 

تارتار در ادامه افزود: اين بازى از ابتدا قرار بود در تهران مقابل اوكراين برگزار بشود كه در آن شكل مشكلات ما كمتر بود اما با اين سفر بازيكنان خسته به باشگاه ها برمى گردند. جالب است حق انتقاد هم نداريم! يكى نيست بگويد اگر ما كه اهالى فوتبال هستيم از اين برنامه ريزى هاى غلط انتقاد نكنيم، مردم كوچه و بازار بايد انتقاد كنند؟وى با بيان اينكه« دود اين برنامه ريزى در نهايت به چشم تيم ملى خواهد رفت ، گفت: برنامه ريزى در فوتبال ما اشكال دارد و بايد اين اشكالات را براى پيشرفت فوتبال برطرف كنيم. همانطور كه باشگاه با تيم ملى همكارى مى كند، مسئولان نيز بايد منافع باشگاه ها را در نظر بگيرند. حداقل كار اين است كه بازى ها را به تعويق بياندازند.

 

مربى تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه افزود: بازيكنان ملى پوش بعد از بازگشت از اردوى تيم ملى بايد در ليگ بازى كنند. اين مسأله يا ضربه اى به آنها وارد مى كند و يا باعث مصدوميت ملى پوشان مى شود. در نهايت اين اتفاقات به ضرر تيم ملى مى شود و بازيكن در تيم ملى هم نمى تواند بازى كند.

 

مهدى تارتار در ادامه صحبت هاى خود با اشاره به دليل حضور نداشتن شيث رضايى در ليست ۱۸ نفره براى بازى مقابل سايپا، اظهار داشت: صادقانه مى گويم كه دليل نيمكت نشينى شيث فقط مسائل فنى و بنا به نظر على دايى بوده است. نه درگيرى رخ داده و نه كسى با كسى مشكل دارد. براى على دايى فرقى نمى كند چه كسى بازى كند بلكه مهم موفقيت پرسپوليس است.

 

اين مربى در خصوص بازى در ورزشگاه بدون تماشاگر آبادان، تصريح كرد: به هرحال قانون براى همه بايد به يك شكل اجرا بشود. ما مقابل سايپا بدون تماشاگر بوديم و حالا نوبت صنعت نفت است. هر چند پرسپوليس در آبادان تنها نبود و مى توانست از حمايت تماشاگرانش استفاده كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)