پرسپولیس نیوز : مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که اگر رویانیان از مدیریت این باشگاه برکنار می‌شد حاشیه‌هایی مانند زمان حضور استیلی در پرسپولیس از همان ابتدا گریبان این تیم را می‌گرفت.

مهدی تارتار درباره اتفاقات هفته اخیر پرسپولیس و بحث کنار گذاشته شدن رویانیان از مدیریت این باشگاه گفت: خدا را شکر که او ابقا شد و فکر می‌کنم این موضوع برای پرسپولیس خوب است. به نظر من امسال سالی است که این تیم‌ می‌تواند پس از مدت‌ها نتیجه بگیرد.

مربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: فکر می‌کنم اگر رویانیان نمی‌ماند تیم دچار حاشیه می‌شد و شرایط مانند سالی می‌شد که دایی با آن وضعیت از تیم رفت و استیلی هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت و از همان اول تیم دچار حاشیه شده بود. به دلیل اینکه رویانیان در پرسپولیس کارهای زیادی انجام داده است بسیاری از پیشکسوتان و هواداران از او حمایت کردند.

دستیار سابق دایی در پرسپولیس درباره احتمال حضور پیشکسوتان در این باشگاه عنوان کرد: این موضوع نشان می‌دهد کار کارشناسی صورت گرفته و عزیزانی که می‌خواهند اعضای هیئت مدیره را انتخاب کنند در تلاشند بهترین افراد را به جمع سایرین اضافه کنند. با گرفتن تصمیمات درست پرسپولیس می‌تواند به موفقیت برسد.

تارتار درباره اینکه آیا پرسپولیس امسال می‌تواند ناکامی‌های اخیر را پشت سر بگذارد و به موفقیت برسد گفت: همه امیدواریم این اتفاق بیفتد. هم کادر فنی به موقع انتخاب شده و هم اینکه یارگیری‌ها تا حدودی خوب بوده است. پرسپولیس 2،3 نفر دیگر را باید جذب کند تا بتواند در هر 2 جام مدعی باشد. برای این هدف باید 2 تیم کامل داشت.

وی در مورد جوان‌تر شدن ترکیب پرسپولیس گفت: بازیکنان جوان و آینده‌داری به پرسپولیس اضافه شده‌اند و فکر می‌کنم تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها می‌تواند در روند حرکتی این تیم موثر باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که تیم ملی ایران در مدت باقیمانده تا حضور در جام‌جهانی چه برنامه هایی را باید مدنظر قرار دهد گفت: مطمئنا باید تغییراتی در نفرات داده شود و نیروهای جوان به تیم ملی اضافه شوند. میانگین سنی تیم ملی ما مناسب نیست و اگر یک سال دیگر هم بگذرد شرایط سخت‌تر هم می‌شود. در ابتدا باید به فکر نیروهای جوان باشیم.

وی افزود: در درجه بعدی باید به دنبال بازی‌های تدارکاتی سنگین با تیم‌های ملی مطرح دنیا باشیم و بازیکنان آبدیده‌تر شوند تا وقتی به جام‌جهانی می‌رویم زنگ تفریح سایر تیم‌ها نباشیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده برنامه‌ای دارد گفت: پیشنهادهای لیگ‌ برتری تقریبا منتفی است و چند پیشنهاد لیگ یکی دارم اما به تمام دوستان هم گفته‌ام که اگر در لیگ یک به تیمی بروم جایی کار خواهم کرد که هدفش صعود به لیگ برتر باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)