مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات را مطلوب خواند و گفت: فقط به دو بازیکن دیگر در پست‌های مهاجم و دفاع چپ نیاز داریم.

 

مهدی تارتار ضمن بیان این مطلب افزود: پرسپولیس شرایط خوبی دارد. تمرینات به موقع شروع شده و مشکل خاصی احساس نمی شود. خوشبختانه حاشیه و مشکلی اطراف تیم وجود ندارد و بدون سروصدا مهیای حضور در لیگ برتر می شویم.


وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: تیم ما در حد توان خوب یارگیری کرده است و کمبود خاصی را احساس نمی کنیم. فکر می کنم با جذب دو بازیکن دیگر در پست‌های دفاع چپ و مهاجم تیم کامل شود.

 


مربی تیم فوتبال پرسپولیس شاخصه اصلی این تیم را دور بودن از حواشی عنوان کرد و گفت: علی دایی در هر تیمی بوده، بدون سروصدا کار کرده و به حواشی اهمیت نداده است. تیم ما در آرامش کار خود را دنبال می کند که در تیمی بزرگی چون پرسپولیس بی سابقه است.


وی در خاتمه با ابراز خرسندی از بازگشت دوباره به تیم پرسپولیس گفت: از اینکه به عنوان مربی به پرسپولیس بازگشتم خوشحالم و امیدوارم بتوانم برای این تیم قدمی هرچند کوچک بردارم.

تیم فوتبال پرسپولیس بامداد روز چهارشنبه  برای برپایی اردوی آماده سازی راهی آلمان شد  و مربیان و بازیکنان بازمانده از سفر یکشنبه راهی این کشور خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)