مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برنامه‌ریزی که انجام داده ام نمی‌گذارم بازیکنان جا مانده از نظر بدنی افت کنند.

مهدی تارتار از شرایط فعلی پرسپولیس اظهار رضایت کرد و خاطرنشان ساخت: من چند روز دیرتر به اردوی اردبیل رفتم اما وقتی رسیدم شاهد بودم که بچه‌ها کاملا شرایط خوبی دارند و تمرینات موثر و مفیدی را نیز ثبت سر گذاشته‌اند. در حال حاضر نیز همه چیز خوب است و کاروان ما صبح امروز(چهارشنبه) برای پیگیری تمرینات راهی کشور آلمان شد.

وی در ادامه افزود: در تهران نیز به بدنسازی پرداختیم و طبق برنامه‌ای که تعیین کرده‌ایم تا یک هفته دیگر نیز به این کار خود ادامه می‌دهم و بعد کم‌کم کار با توپ و مرور برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

 

 

مربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه قرار است 5 بازیکن پرسپولیس دیرتر به اردو آلمان ملحق شوند، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی که با آقای دایی داشتیم، قرار شد تا روزی 2 نوبت تمرین را برای بچه‌های جا مانده در تهران برگزار کنم تا از سایرین عقب نمانند. به علت دیر حاضر شدن ویزا جمعه به آلمان می‌رویم و تمرینات را به همراه کلیه بازیکنان پیگیری می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)