مرجع خبری پرسپولیس : مهدى تارتار مربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحالم كه به پيكان باختيم چراكه اين شكست باعث شد تا بچه ها به خود بيايند و با جديت بيشتر كار خود را دنبال كنند.


وى در خصوص شرايط پرسپوليس اظهارداشت: دوران آماده  سازى يك تيم از بدنسازى شروع مى شود و مرحله به مرحله جلو مى رود.


مقابل پيكان بازى بدى را به نمايش نگذاشتيم البته اين باخت براى ما بد نشد چرا كه بچه ها متوجه اين موضوع شدند كه بازيهاى به مراتب سخت تر از پيكان انتظار آنها را مى كشد و بازيكنان بايد با جديت بيشترى كار را دنبال كنند.


او در ادامه افزود:

 

 

بچه ها از لحاظ بدنى روز به روز آماده تر مى شوند و تمام تلاش ما اين است كه در بازيهاى ليگ موفق عمل كنيم.سرمربى تيم پرسپوليس در خصوص مشكلات حاشيه اى كه از طريق بازيكنان به مطبوعات درز پيدا كرده است،خاطرنشان كرد: متأسفانه چنين مشكلاتى در همه تيمها وجود دارد وقتى يك بازيكن راز خانواده خود را نگه ندارد باعث مى شود تا تيم به حاشيه برود.بازيكنان بايد به ياد داشته باشند كه مسائل يك تيم مثل مسائل خانوادگى مى ماند و نبايد آنها را لو بدهند.


تارتار در خصوص ضعف مدافعان پرسپوليس گفت: وقتى يك تيم گل مى خورد همه مقصر هستند همانطور كه در پيروزى نيز همه سهيم مى باشند. بنابراين نبايد تقصير را به گردن خط دفاع انداخت. هنوز به مرز آمادگى نرسيده ايم و به وجود آمدن اين مشكلات طبيعى است.


وى در خصوص نيمكت نشينى شيث رضايى اعلام كرد: ما براى اينكه تركيب ثابت را به دست بياوريم بايد مدام بازيكنان را جابجا كنيم در ضمن هر مسأله اى بوده تمام شده و ديگر نبايد بيشتر از اين به آن دامن زد. پرسپوليس براى موفقيت بيشتر از هر چيزى به آرامش نياز دارد و ما در تلاشيم تا اين حاشيه ها را از بين ببريم نه اينكه بهانه به دست رسانه ها بدهيم. با اين تفاسير نيمكت نشينى شيث ربطى به مسائل حاشيه اى پيش آمده ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)