مرجع خبری پرسپولیس : مربي پرسپوليس گفت: اين تيم هفته به هفته بهتر مي‌شود و از هفته چهارم چهره واقعي پرسپوليس را خواهيد ديد.


مهدي تارتاررباره شرايط پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به اينكه بازي اول را با پيروزي پشت سر گذاشتيم شرايط روحي خوبي در تيم حاكم است. تمرينات خوبي هم براي بازي با صبا داشته ايم.

وي افزود: با صبا بازي راحتي نخواهيم داشت. آنها ميزبانند و به دليل باخت در بازي اول به دنبال 3 امتياز مسابقه دوم خود هستند. پرسپوليس مقابل تيم هايي كه فوتبال بازي مي كنند و مي خواهند برنده باشند بهتر بازي مي كند.

تارتار در مورد اينكه پرسپوليس در شرايط ايده‌آل قرار دارد يا خير عنوان كرد: هيچ تيمي اكنون ايده‌آل نيست. هفته به هفته پرسپوليس شكل واقعي تري به خود مي گيرد. اين تيم از هفته چهارم به شكل كامل تري مي تواند بازي كند.

 

 

اين مربي در پاسخ به اين سؤال كه نبود بازيكنان مصدوم به پرسپوليس لطمه مي زند يا خير، گفت: خوشبختانه در هر پست دو بازيكن يارگيري شده تا در چنين مواقعي به مشكل نخوريم. از بين مصدومان اميرحسين فشنگچي تمرينات خود را با تيم شروع كرده و احتمالا به بازي با صبا برسد.

تارتار همچنين در خصوص بحث دستيار اولي و دومي در پرسپوليس اظهار داشت: اين موردي بود كه يك ماهي روي آن مانور شد. من براي كمك به علي دايي و پرسپوليس به اين تيم آمدم. از سرمربيگري ليگ برتر به اين تيم نيامده ام كه نفر چندم باشم. اين موضوع از يك بعد برايم مهم نيست چون علي دايي اعلام كرده كه نفر اول و دوم در تيم وجود ندارد.

مربي پرسپوليس در ارتباط با اينكه گفته مي شود از باشگاه راه آهن شكايت كرده است، به فارس گفت: شكايتي از باشگاه راه آهن نكرده ام اما هنوز اين باشگاه با من تسويه حساب نكرده است. اميدوارم با توجه به تلاشي كه در اين تيم انجام داده ام و تواني كه براي اين تيم گذاشتم زودتر تسويه حساب من انجام شود.
ديدار تيم هاي صباي قم و پرسپوليس فردا ساعت 20:45 در ورزشگاه يادگار قم برگزار مي شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)