پرسپولیس نیوز : مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ناهماهنگی بازیکنان و عملکرد نامناسب تیم در چهار هفته نخست را طبیعی دانست و گفت:

دیدارهای پرسپولیس تا هفته دهم در تهران برگزار می‌شود، قطعا این فرصت بسیار خوبی است تا پرسپولیس از امتیاز میزبانی برای رسیدن به صدرنشینی استفاده کند.
مهدی تارتار در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دو هفته نخست سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: هرچند پرسپولیس برابر تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت ولی ناهماهنگی بازیکنان و عملکرد نامناسب تیم در چهار هفته نخست طبیعی است زیرا بازیکنان بسیاری به پرسپولیس اضافه شده‌اند و برای رسیدن به هماهنگی مطلوب نیاز به زمان دارند.

وی با بیان اینکه ناهماهنگی‌ها در تیم‌‌های دیگر هم دیده می‌شود، در مورد انتظار قهرمانی از تیم پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم در این فصل چنین اتفاقی رخ دهد زیرا همه شرایط برای رسیدن به این موفقیت وجود دارد. کادرفنی به موقع تیم را به اردو برد و اکثر بازیکنان مدنظرش جذب شده است.

مربی پیشین تیم پرسپولیس اضافه کرد: همچنین پرسپولیس با قرعه خوبی مواجه شده و دیدارهای بعدی‌اش تا هفته دهم در تهران برگزار می‌شود. قطعا این فرصت بسیار خوبی است تا پرسپولیس از امتیاز میزبانی برای رسیدن به صدرنشینی استفاده کند.

تارتار در مورد اعتراض‌های صورت گرفته به عملکرد داور از سوی مربیان استقلال و پرسپولیس بعد از نتیجه نگرفتن تیم‌شان در هفته دوم خاطرنشان کرد: در فوتبال ما از یکسو همه دنبال نتیجه‌گیری هستند، خصوصا در تیم‌های بزرگ و پرطرفدار و از سوی دیگر هم مربیان ثبات لازم را ندارند، به همین دلیل این رسم جا افتاده که به نوعی شکست‌ و ناکامی‌های خود را توجیه کنند که این درست نیست.

وی صحبت‌هایش در این خصوص را اینگونه ادامه داد: بارها اتفاق افتاده است اشتباهات غیر عمدی داور به سود این تیم‌ها رقم بخورد و اگر روزی این اشتباهات به سود تیم مقابل باشد، درست نیست اینگونه با داور برخورد شود زیرا اشتباهات داوری همیشه وجود داشته است.

مربی پیشین تیم پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان جوان در این تیم گفت: این سلیقه کادرفنی بوده است و باید به آن احترام گذاشت. همانطور که گفتم تا هفته چهارم باید صبر کرد و بعد از آن منتظر نتایج تیم بود زیرا در این روزها زود است که بخواهیم عملکرد کادرفنی و بازیکنان را نقد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)