خبرگزاری پرسپولیس : مديرعامل پرسپوليس در حالي امشب از اروپا به تهران برمي‌گردد كه گويا اين سفر او را براي انجام تغيير و تحولات در كادرفني سرخ‌ها قانع كرده است.

محمد رويانيان كه به همراه حميد استيلي و تعدادي از باشگاه‌نشينان ،چند روزي است كه درايتاليا مشغول جلسه و عكس انداختن است، امشب به تهران برمي‌گردد اما ديشب خبر رسيد، سردار حتي 24 ساعت هم طاقت نياورد واز همان شمال سرزمين چكمه اي فرمان تغيير خوزه را علني كرد. گفته مي شود سردار در تماسي با سعيد شيريني ،مرد معتمد خود به سرپرست دستور داده كه پيرمرد پرتغالي را هر كجاي اروپا كه هست پيش از سفر به تهران پيدا كند و از او بخواهد كه مرخصي اش را 72 ساعت تمديد كند!

بخش مهم تصميم سردار به آنجا برمي گردد كه غير از تعويق در بازگشت خوزه ، يحيي گل محمدي را به عنوان سرمربي موقت قرمزها معرفي كرده است.از آن‌سو مانوئل خوزه هم كه براي گذران تعطيلات به كشورش رفته، به سردار قول داده تا خودش را به تهران برساند تا با يك روز تاخير و از روز يكشنبه در تمرينات تيمش شركت كند.

به نوشته روزنامه گل ؛ حالا ماجراي بازگشت افندي به تهران سوژه‌اي نيست كه بتوان به راحتي از كنار آن گذشت. گزارش روز چهارشنبه گل در مورد ديدار مخفيانه رويانيان و مصطفي دنيزلي در تركيه و خبر بازگشت احتمالي افندي به تهران در حالي با سكوت عجيب باشگاه پرسپوليس روبه‌رو شد كه خودمان احتمال مي‌داديم سرخ‌ها براي مسكوت ماندن برنامه‌هاي‌شان به طور مصلحتي هم كه شده اين گزارش واثق را تكذيب كنند. رويانيان كه به همراه مصطفي شكري به تركيه سفر كرده بود، اين‌بار ترجيح داد در جريان سفرش به ايتاليا، خودش را به ندانستن و نشنيدن بزند و در مورد ديدارش با دنيزلي توضيحي ندهد!

 

در شرایطی که مدیر عامل و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تأکید دارند که تماسی با دنیزلی برقرار نشده اما این اتفاق رخ داده است. البته بعدها گفته شد که این تماس برای پیگیری طلب باشگاه پرسپولیس مصطفی دنیزلی برقرار شده است.

آقامصطفي در آنكارا
در مورد مذاكره و حضور آقامصطفي در تهران صحبت‌هاي زيادي به گوش مي‌رسد. هر چند بعضي‌ها با توجه به وضعيت نرخ دلار، احتمال بازگشت او به تهران را بسيار كمرنگ مي‌دانند، ولي بعضي از منابع موثق معتقدند سردار حتي صحبت‌هاي نهايي را نيز با دنيزلي انجام داده و آنها براي حضور مجدد در پرسپوليس قرار و مدارهاي‌شان را نيز گذاشته‌اند.

يك فرد آگاه به ماجرا از استانبول در اين مورد مي‌گويد: «آقا مصطفي براي بازگشت به پرسپوليس هيچ مشكل خاصي ندارد و حتي در جلسه‌اي كه در تركيه با رويانيان داشت، به او قول داد كه پس از انجام كارهايش و در زمان مورد توافق به تهران سفر كند.» آقا مصطفي كه گويا منتظر تماس پرسپوليسي‌هاست، در حال حاضر به آنكارا سفر كرده و دنبال اين است تا به كارهاي عقب‌افتاده‌اش در وطنش رسيدگي كند. دنيزلي وقتي با سوال همكار ما در تركيه در مورد ماجراي بدهي‌اش به باشگاه روبه‌رو مي‌شود، فقط مي‌خندد!

پرسپوليسي‌ها از افندي استقبال كردند
عكس‌العمل بازيكنان پرسپوليس در مقابل خبر احتمال بازگشت دنيزلي به اين تيم قابل توجه است. اكثر بازيكنان پرسپوليس نسبت به بازگشت آقا مصطفي به تيم نظر مساعدي دارند و جالب اينكه بعضي‌ها پس از چاپ شدن گزارش كوشيدند به نحوي اطلاعات دقيق تري در اين مورد به دست بياورند . پس از مصاحبه‌ها و موضع‌گيري‌هاي بعضي از بازيكنان پرسپوليس عليه مانوئل خوزه، رويانيان برخلاف هميشه حمايت خاصي از سرمربي پرتغالي تيمش انجام نداد. نكته قابل توجه مصاحبه سردار اين بود كه او گفت اگر اين صحبت‌ها ادامه پيدا كند، شانس خوزه براي ماندن در پرسپوليس بيشتر مي‌شود! شنيده‌هاي ما در مورد عكس‌العمل بازيكنان پرسپوليس به ماجراي دنيزلي حكايت از آن دارد كه گروهي از بازيكنان پس از مكالمه‌هايي كه بين‌شان رد و بدل شد، يا مسوولان باشگاه و حتي نزديكان دنيزلي تماس گرفتند و از حضور افندي در تهران استقبال كردند. اما آيا در جمع اين بازيكنان علي كريمي هم كه سابقه مشكل با دنيزلي را داشت هم هست؟ آيا او هم از آمدن افندي استقبال مي‌كند؟گفته مي‌شود كه مصطفي دنيزلي برخلاف مانوئل خوزه از وضعيت و كيفيت بازيكنان پرسپوليس راضي است. هرچند كه خوزه بارها به انتقاد از وضعيت فني بازيكنان پرسپوليس پرداخته ولي دنيزلي معتقد است كه بازيكنان پرسپوليس از لحاظ فني شرايط خوبي دارند و مي‌شود به آينده اين تيم اميدوار بود.

نكته قابل توجه در مورد اطلاعات آقا مصطفي و برنامه‌هاي او در مورد پرسپوليس اين است كه او حتي در جريان مذاكره رويانيان با نيكبخت هم هست و اعلام كرده كه با توجه به شرايط خاص نيكبخت جذب او مانعي ندارد. بحث دنيزلي و كريمي هم به پايان رسيده و آقامصطفي در صحبتي كه با نزديكانش داشت اعلام كرده كه روي كريمي براي ساختن يك پرسپوليس قدرتمند حساب باز كرده است!

كميته فني خوزه را سرنگون مي‌كند؟
از آنجايي كه جلسه كميته فني باشگاه پرسپوليس روز دوشنبه برگزار مي‌شود، بعضي‌ها ادعا مي‌كنند درهمين جلسه اعضاي كميته فني تكليف خوزه را يكسره مي‌كنند و با توجه به عملكرد پيرمرد نظر منفي شان را در مورد او اعلام مي‌كنند. رويانيان كه تا پيش از اين همه كارها را يك تنه انجام مي‌داد و تصميماتش را به تنهايي پيش مي‌برد، حالا با استفاده از اهرمي به نام كميته فني، بهانه‌هاي جديدي براي اجرايي كردن تصميمات جديدش دارد. تقريبا قطعي است كه پس از پايان جلسه روز دوشنبه، كميته فني پرسپوليس حكم به بركناري خوزه دهد و باشگاه مذاكراتش را با پيرمرد براي فسخ قرارداد با پرسپوليس آغاز كند. اگر اين اتفاق بيفتد، پرسپوليس در اولين ديدار بايد در جام‌حذفي به مصاف ملوان برود و جالب اينكه نزديكان ايراني دنيزلي به اوگفته‌اند كه او حتي اين شانس را دارد تا ملوان را در تهران شكست دهد و با هواداران صعود در جام‌حذفي را جشن بگيرد! شنيده‌ها از سوي افندي حكايت از آن دارد كه آقا مصطفي در صورت توافق نهايي با پرسپوليس پس از ديدار با ملوان در تهران خواهد بود ودر اين ديدار، يحيي گل محمدي قرمزها را هدايت خواهد كرد!

اخراج خوزه چقدر آب مي خورد
گفته مي‌شود رويانيان با توجه به بعضي از مسايل مالي(!) اصرار چنداني براي بركنار خوزه نداشت، ماجراي قرارداد سفت و سخت سرمربي پرتغالي هم باعث مي‌شد تا احتمال جدايي او از پرسپوليس كمرنگ‌تر شود. شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه كل مبلغ قرارداد دو ساله كادر فني پرتغالي با پرسپوليس با توجه به وضعيت فعلي دلار حدود 12 ميليارد تومان مي‌شود كه پرداخت چنين رقمي در صورت عدم تخفيف سرمربي پرتغالي بسيار سخت خواهد بود. به هرحال اين هفته اتفاق‌هاي بزرگي در پرسپوليس مي‌افتد و تصميمات نهايي در مورد نيمكت اين تيم اتخاذ مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)