پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

در این پیام که به مناسبت در پیش بودن روز 17 مرداد و روز خبرنگار صادر شد، آمده است:

به نام آنکه اندیشه و عشق را به جان‌ها بخشید و به راستی خبرنگاری مظهری از هر دوی اینها است. سالروز شهادت مظلومانه راه خبررسانی و آگاهی بخشی مهدی صارمی بهانه‌ای است برای یادآوری ارزش‌های گرانقدری است که خبرنگاران، حافظان آن هستند. فرصتی برای یادآوری تلاش‌های دلسوزانه خبرنگاران خستگی ناپذیر و قدردانی از کوشش‌هایی که بی‌منت برای آگاهی دادن به مردم به کار می‌گیرند.

در دنیایی که هر روز بر تکنولوژی‌های ارتباطی آن افزوده می‌شود، شبکه‌های اجتماعی با سرعتی خارج از تصور، گسترش می‌یابند و سهم افزون‌تری از تاثیرگذاری برای ارائه و انتقال اطلاعات به مردم طلب می‌کنند. مسوولیت‌ها و حساسیت‌های کار خبرنگاران نه تنها کمتر نشده است بلکه رسانه‌ها در مواجهه با انبوهی از اطلاعات و برداشت‌های نادرست که سعی در تسخیر افکار و اندیشه‌ها دارد، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌اند تا یادآور جامعه خود در تشخیص درست از نادرست باشند.

در بیان ارزش قلم و نگارش همین بس که خداوند متعال، مظهر عدالت، دانایی و حکمت در کلام مقدس و بی‌همتای خویش به آن سوگند یاد می‌کند.

همچنین در این مناسبت عزیز و محترم یاد می‌کنیم از شهدا و درگذشتگان عرصه خبر که در این مسیر جان خویش را تقدیم کردند و از زندگی شیرین خود مایه نهادند اما این بیرق را حتی برای یک لحظه بر زمین نگذاشتند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این روز را به تمام فعالان رسانه‌ای به ویژه رسانه‌های ورزشی و خانواده‌های آنها تبریک و شادباش می‌گوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)