مرجع خبری پرسپولیس : در گردهمايي خانواده‌ فوتبال كشور از چند تن از كاپيتان هاي اسبق تيم ملي فوتبال تجليل به عمل آمد.

 

در گردهمايي خانواده‌ فوتبال كشور كه صبح امروز (يكشنبه) برگزار شد، از جمعي از كاپيتان‌هاي اسبق تيم ملي فوتبال تجليل به عمل آمد. در اين مراسم به افراد منتخب، پرچم ايران، لوح تقدير و يادبود اهدا شد.

 

اسامي تجليل شدگان در اين برنامه عبارت بود از حسن حبيبي و سيد محمود حقيقيان، همايون بهزادي، علي پروين، مهدي دينورزاده، اصغر حاجيلو، سيد مهدي ابطحي، حميد درخشان، فرشاد پيوس، نادر محمدخاني، كريم باقري، افشين پيرواني و محمد خاكپور.

 

پس از مراسم تجليل از كاپيتان‌هاي ادوار مختلف تيم ملي، جمعي از اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال و پيشكسوتان اين ورزش به روي صحنه آمدند تا در كنار كاپيتان‌هاي تيم ملي عكس يادگاري بيندازند. در اين لحظات سرود «اي ايران، اي مرز پرگهر» در سالن طنين انداز شد و رويارويي بازيكنان قديمي و فعلي تيم ملي فوتبال و خوش و بش آن‌ها با يكديگر بر روي سن صحنه‌هاي جالبي را رقم زد.

 

گردهمایی خانواده فوتبال امروز در هتل آکادمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و اهالی فوتبال برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

 

* گردهمایی خانواده فوتبال کشور که قرار بود ساعت 9:30 برگزار شود با 45 دقیقه تأخیر ساعت 10:15 دقیقه آغاز شد.

 

* شالی به صورت پرچم ایران بر گردن حاضران در گردهمایی انداخته شد.

 

* کلیپی از بانوان تیم ملی فوتبال و فوتسال مربوط به مسابقات مقدمات المپیک لندن و غرب آسیا پخش شد. این تصاویر، عکس‌ها و گریه‌های بانوان را پس از منع فیفا از بازی بانوان را نشان می‌داد.

 

* عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ ساعت 10:50 وارد سالن شد و در انتهای مجلس نشست، اما پس از اصرار روابط عمومی در جایگاه میهمانان قرار گرفت.

 

* فرامرز ظلّی یکی از پیشکسوتان فوتبال گفت: دیدارها فقط در قطعه نام‌آوران و ورزشگاه شهید شیرودی است، خوشحالم که این گردهمایی برگزار شد، اما چرا دیر؟ وزیر هم در پاسخ به این سؤال با خنده گفت: ما هم دیر به خدمتتان رسیدیم.

 

* رضا غیاثی یکی از داوران پیشکسوت کشورمان صحبت‌هایی را درباره داوری مطرح کرد، وی گفت: به داواران توجه کمتری می‌شود و از وزیر درخواست می‌کنم به توقعات به حق جامعه ما پاسخ بدهد. داوران عضو صندوق حمایت از ورزشکاران نیستند و خواهش می‌کنم این درخواست انجام شود. فوتبال بدون داور وجود ندارد.

 

* کلیپی از بازیکنان قدیمی و کنونی فوتبال ایران و بازی تیم ملی ایران با استرالیا پخش شد. حشمت مهاجرانی، علی پروین، ناصر حجازی، علی دایی، خداداد عزیزی، کریم باقری در این تصاویر نشان داده شدند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)