پرسپولیس نیوز : شورای تامین استان البرز با مسئولان هیات فوتبال این استان جلسه ای را برگزار کرد.

با توجه به اینکه برای اولین بار قرار است دیدار سایپای البرز و پرسپولیس در کرج برگزار شود، شورای تامین این استان تمهیدات ویژه ای را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقه در نظر گرفته است. در همین خصوص عصر امروز(شنبه) مسئولان شورای تامین البرز با دست اندرکاران هیات فوتبال این استان جلسه ای را برگزار کردند و درباره مسائل مربوط به مسابقه بحث و تبادل نظر انجام دادند.

 

باشگاه سایپا در نظر دارد بین دو نیمه بازی فردا از سرمربی پرسپولیس تجلیل کند.

مسئولان باشگاه سایپا در نظر دارند در بین دو نیمه دیدار تیمشان مقابل پرسپولیس از علی دایی، کریم باوی، مسعود مرادی، حسین یدی و خانواده مرحوم ایرج سلیمانی که اسفندماه 1387 در 62 سالگی به دیار باقی شتافت، تقدیر به عمل آورند.

*علی دایی و بهمن دهقان بعد از تمرین امروز سرخپوشان به پاساژ مهستان کرج و فروشگاه ورزشی که سرمربی پرسپولیس در این پاساژ دارد، سر زدند.

* یکی از نکات قابل توجه تمرین روز شنبه سرخپوشان در ورزشگاه انقلاب کرج این بود که دایی منتظر ماند تا خبرنگاران حاضر و دو دونده ای که مشغول تمرین بودند، از زمین خارج شوند و بعد از آن کارهای تاکتیکی را آغاز کند.

* برخی هواداران امروز برای خرید بلیت بازی فردا به ورزشگاه انقلاب کرج رفتند اما باجه ای برای خرید بلیت پیدا نکردند. تعدادی از این هواداران از تهران به کرج رفته بودند.

* در کرج بسیج عمومی صورت گرفته تا اولین بازی پخش مستقیم به بهترین شکل ممکن در این شهر انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)