پرسپولیس نیوز : حدود 25 هوادار پرسپولیس به نمایندگی از سایرین امروز به نشانه اعتراض به باشگاه پرسپولیس رفتند.

وضعیت باشگاه پرسپولیس در عدم یارگیری مناسب و مشکلات با ملی‌پوشان و مسائل مالی این روزها باعث ناراحتی هواداران این تیم شده است.

با توجه به تشدید این مشکلات، تعدادی از این هواداران ناراحت که همواره در چند روز گذشته در فضاهای مجازی ناراحتی خود را نشان دادند امروز به باشگاه پرسپولیس رفتند. این افراد که حدود بیست و پنج نفر بودند ناراحتی‌های خود را بابت مشکلات مالی، عدم جذب بازیکنان مناسب و اوضاع نابسامان باشگاه مطرح کردند و نگرانی‌های خود را اعلام کردند.

آنها معتقد بودند که باید بستری آماده شود که بازیکنان ملی‌پوش در این تیم بمانند و حتی نیم‌نگاهی هم به بازگشت علی کریمی داشتند.

در این جلسه که در آن علیرضا رحیمی، محمد پنجعلی و خواجه‌وند سخنگوی باشگاه حضور داشتند نظرات هواداران را شنیدند و رحیمی نیز به آنها پاسخ داد و فقط اعلام کرد دوست ندارد از این جلسه داخلی خبری بیرون برود اما در نهایت پس از صحبت‌های طرفین دو طرف به توافقات چندان مطلوبی نرسیدند و با همان وضعیت قبلی جلسه را ترک کردند.

 با وجود آنکه برخی مسئولان باشگاه مدعی هستند که توافقات خوبی بین این هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس شده ولی شواهد این را نشان نمی‌داد این در شرایطی است که امروز جمعه باشگاه پرسپولیس تعطیل بود اما با توجه به حضور این هواداران مسئولان باشگاه نیز مجبور شدند تا درب باشگاه را باز کرده و جلسه را در طبقه اول برگزار کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)