اعتراض هواداران پرسپولیس رسانه ای شد/نماینده وزارت ورزش هم بود

مرجع خبری پرسپولیس  : هواداران پرسپولیس ظهر امروز به نشانه اعتراض به نتایج ضعیف این تیم مقابل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند.

به نقل از فارس ، صبح امروز سه شنبه جمعی از هواداران پرسپولیس در پی کسب نتایج این تیم در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شده و و خواستار برکناری عوامل ناکامی این تیم شدند.

در پی نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول، حدود 25 هوادار با در دست داشتن نوشته‌هایی ظهر امروز در مقابل باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و اعتراض خود را مبنی بر عدم نتیجه گیری این تیم اعلام کردند. آنها خواهان این بودند که هر چه سریع‌تر پرسپولیس از این وضعیت نجات پیدا کند.

نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز در محل مذکور حضور یافت و گزارشی را برای وزارت ورزش تهیه کرد.

تعدادی از اطرافیان کاشانی با حضور در کنار این هواداران دقایقی با آنها گفت و گو کردند.

این هواداران یک بار دیگر در ابتدای فصل نیز در مقابل باشگاه تجمع کرده و خواستار برکناری کاشانی شده بودند که وی پس از حضور در جمع هواداران در گفتگو با آنها تاکید کرد که مامور دولت است و نمی تواند  کنار برود.

هواداران امروز از ساعت 10 صبح در مقابل ساختمان باشگاه حاضر شده و پس از دو ساعت انتظار برای حضور حبیب کاشانی و درخواست از وی برای کناره گیری پس  از اینکه متوجه شدند کاشانی در شورای شهر حاضر است متفرق شدند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس برخی مسئولانه رسانه ای باشگاه پس از شنیدن مواضع صریح هواداران  مبنی بر کناره گیری کاشانی با آنان به درگیری لفظی پرداختند.

 

برخی مسئولان برای به هم زدن حضور هواداران با ماموران کلانتری ونک تماس گرفته و به بهانه مزاحمت برای همسایگان خوستار متفرق کردن هواداران شدند. اما ماموران کلانتری پس از حضور در محل و مشاهده بی آزاری هواداران پرسپولیس به این خواسته توجهی نشان ندادند.

این تجمع پیش از استعفای کاشانی صورت گرفت. هواداران پس از 90 دقیقه به علت غیبت کاشانی از مقابل باشگاه پرسپولیس رفتند.

 

آنها پس از صحبت با ماموران انتظامی موافقت کردند که به علت عدم حضور مسئولان پرسپولیس محل را ترک کنند و در آینده مجددا بازگردند . به همین دلیل هواداران قرار گذاشتند فردا ساعت 12 ظهر و همزمان با جلسه کمیته فنی در باشگاه به تحصن خود مقابل باشگاه ادامه دهند.

 

گفتنی است باشگاه پرسپولیس در میدان پیروزان تهران و حوزه کلانتری ونک واقع شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)