سه شنبه 18 فروردین(11:15) 

مرجع خبری پرسپولیس : روز دوم از هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در حالی به اتمام می رسد که پرسپولیس در خانه از الغرافه قطر پذیرایی می کند و سپاهان نیز در ازبکستان به دیدار بنیادکار می رود.

 پرسپولیس تا به امروز بهترین تیم ایرانی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بوده که از دو بازی گذشته خود چهار امتیاز بدست آورده و همراه با تیم الشباب عربستان صدرنشین گروه B مسابقات است. پرسپولیس که در لیگ برتر ایران تیمی ضعیف و شکننده است، فردا در خانه میزبان الغرافه قطرخواهد بود. از تیم وینگادا انتظار تکرار نمایشی همچون بازی با الشارجه و الشباب می رود که اگر غیر از این باشد باید پرسپولیس آسیایی را همچون لیگ برتر تیمی بازنده و ناتوان دانست.

بازگشت علی کریمی و مازیار زارع به ترکیب پرسپولیس بهترین خبر برای وینگاداست. او که در بازی با صبای قم از غیبت این دو بازیکنان لطمات بسیاری را متحمل شد می تواند در میانه میدان به قدرت تدافعی زارع و بازیسازی علی کریمی دلخوش کند و امیدوار باشد که تحمل هشتمین شکست در لیگ برتر با برتری مقابل الغرافه جبران شود.

پرسپولیس برای ماندن در کورس رقابت با الشباب عربستان باید حریف قدرتمند قطری را از پیش رو بردارد، چرا که

برای الشباب می توان یک پیروزی محتمل را در بازی مقابل الشارجه امارات متصور شد و این بر اهمیت سه امتیاز بازی فردای سرخپوشان می افزاید.

آنچه مسلم است، الغرافه تیم دست و پا بسته الشارجه نیست که در آزادی به راحتی مقهور پرسپولیس شود. صدرنشین و شانس اول قهرمانی لیگ ستارگان قطر مسلما می تواند یک رقیب جدی برای سرخپوشان باشد.

بنیادکار ازبکستان – سپاهان ایران
آرامش سپاهان که پس از برتری مقابل الشباب امارات در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا حاصل شده بود با شکست برابر الاتفاق عربستان بدل به جوی نا آرام شد. سپاهان حال سه تیم هم امتیاز را در گروه D مسابقات دنبال خود می بیند و باید برای فرار از زیر سایه آنها آماده شود.

سپاهان فردا در خانه بنیادکار به میدان می رود. دو تیمی که از شانس‌های اصلی صدرنشینی در گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا هستند فردا در جدالی حساس برابر هم به میدان می روند، برتری در این بازی می تواند شانس صعود سپاهان را دو چندان کند و صدرنشینی این را در گروه خود تداوم بخشد.

غیب محسن بنگر یکی از مشکلات سپاهان در دیدار فرداست و کاظمی باید در ترکیب ایده ال خط دفاعی تیمش تغییراتی را اعمال کند. ورود حمید عزیززاده به ترکیب اصلی سپاهان شاید از مشکلات سازمان دفاعی زردپوشان اصفهانی بکاهد.

برنامه دیدارهای روز دوم از هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:
چهارشنبه – 19/1/88
گروه B
* پرسپولیس ایران – الغرافه قطر، ساعت 16، ورزشگاه آزادی تهران
*
الشارجه امارات – الشباب عربستان، ساعت 19:50، ورزشگاه الشارجه کلاب
جدول رده بندی:
1- الشباب عربستان 4 امتیاز- تفاضل گل 2+، 3 گل زده، 2- پرسپولیس ایران 4 امتیاز- تفاضل گل 2+، 3 گل زده، 3- الغرافه قطر 3 امتیاز، 4- الشارجه بدون امتیاز

گروه D
* بنیادکار ازبکستان – سپاهان ایران، ساعت 17:30، ورزشگاه جار تاشکند
*
الاتفاق عربستان – الشباب امارات، ساعت 21:30، ورزشگاه ولیعهد محمد بن فهد
جدول رده بندی:
1- سپاهان ایران 3 امتیاز- تفاضل گل 1+، 2- الاتفاق عربستان 3 امتیاز- تفاضل گل صفر، 3 گل زده، 3- الشباب امارات 3 امتیاز- تفاضل گل صفر، 2 گل زده، 4- بنیادکار ازبکستان 3 امتیاز- تفاضل گل 1

گروه F
* شاندونگ لیوننگ چین – سئول کره جنوبی، ساعت 12، ورزشگاه شاندونگ اسپورت سنتر
*
گامبااوزاکا ژاپن – سری وی جایا اندونزی، ساعت 14:30، ورزشگاه اکسپو 70
جدول رده بندی:
1- گامبااوزاکا ژاپن 6 امتیاز، 2- شاندونگ لیوننگ چین 3 امتیاز – تفاضل گل 2+، 3- سئول کره جنوبی 3 امتیاز – تفاضل گل صفر، 4- سری وی جایا اندونزی بدون امتیاز

گروه H
* پوهانگ استیلرز کره جنوبی – تیانجین تدا چین، ساعت 14:30، ورزشگاه پوهانگ استیل یارد
*
اف سی سنترال کوست مارینرز استرالیا – کاوازاکی فرونتال ژاپن، ساعت 14:30، ورزشگاه سنترال کوست مارینرز استرالیا
جدول رده بندی:
1- کاوازاکی فرونتال ژاپن 4 امتیاز، 2- اف سی سنترال کوست مارینرز استرالیا 2 امتیاز- تفاضل گل صفر، 2 گل زده، 3- پوهانگ استیلرز کره جنوبی 2 امتیاز- تفاضل گل صفر، یک گل زده، 4- تیانجین تدا چین یک امتیاز

– اسامی بازیکنان محروم هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به شرح زیر است:

1- چائویانگ (تیانجین تدا چین) محرومیت از بازی با پوهانگ استیلرز کره جنوبی.
2- محسن بنگر(سپاهان ایران) محرومیت از بازی با بنیادکار ازبکستان.
3- ژائو ویکتور(بنیادکار ازبکستان) محرومیت از بازی با سپاهان ایران.
4- متییو سیمون و پدراگ بوجیک (سنترال کوست مارینرز استرالیا) محرومیت از بازی با کاوازاکی فرانتاله ژاپن.
5- دو وی (شانگهای شنهوا چین) محرومیت از بازی با سووان بلووینگز کره جنوبی.
6- اسرور الیکولوف (پاختاکور ازبکستان) محرومیت از بازی با صبای ایران.
7- ثبیت خاطر (الجزیره امارات) محرومیت از بازی با الاتحاد عربستان سعودی.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)