مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: كرانچار تركيب پرسپوليس را زياد تغيير مي‌دهد و اين موضوع يكي از مشكلات اين تيم است

علي پروين اظهار داشت: بازي پرسپوليس و راه‌آهن را ديدم. متاسفانه پرسپوليس روز خوبي نداشت. كرانچار زياد در پرسپوليس تغيير مي‌دهد و اين موضوع باعث مشكلات بازيكنان مي‌شود و اين يكي از دلايل ناكامي پرسپوليس است.
پروين در خصوص بي‌احترامي هواداران به انصاري‌فرد عنوان كرد: مردم حق دارند ناراحت باشند اما نبايد بي‌احترامي كنند. قبول دارم 5 ساعت قبل از بازي به ورزشگاه مي‌آيند تا بازي زيبا ببينند اما به خواسته خود نمي‌رسند.

وي افزود: در مقابل انصاري‌فرد هم زحمات خود را براي پرسپوليس كشيده است و به نظرم مشكلات مالي است كه گريبان پرسپوليس را گرفته است و اين موضوع انصاري‌فرد و باشگاه را اذيت مي‌كند.
پروين خاطرنشان كرد: پرسپوليس اگر مشكل مالي نداشته باشد، راحت‌تر مي‌تواند به ميدان برود. البته قبول بايد كرد بازيكنان جوان پرسپوليس هنوز هماهنگ نيستند و راحت گل مي‌خورند.

سرمربي اسبق پرسپوليس يادآور شد:

پرسپوليس در 7 بازي گذشته فقط در يك بازي گل نخورده كه اين نمي‌تواند براي تيمي كه مي‌خواهد قهرمان شود، خوب باشد. من به عنوان بزرگتر پرسپوليس كه در شادي و ناراحتي قرمز‌پوشان هميشه سهم داشته‌ام از هواداران مي‌خواهم با حمايت بيشتر باعث شوند پرسپوليس به روزهاي اوج بازگردد.
وي افزود: نتيجه نگرفتن پرسپوليس براي هواداران، انصاري‌فرد و من به يك اندازه سخت است پس بايد دست به دست هم بدهيم كه اين تيم جوان رو به جلو حركت كند و دچار مشكلات نشود. اميدوارم كادر فني پرسپوليس نيز باهوش عمل كند تا در اين شرايط حساس امتيازات از دست نرود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)