پرسپولیس نیوز : رییس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی از امضای تفاهمنامه با مرکز علمی – کاربردی پرسپولیس در جهت تدریس رشته گردشگری ورزشی در دوره‌های کاردانی و کارشناسی از ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد.

رضا خوش سرور  به برگزاری جلسه هیات رییسه انجمن گردشگری ورزشی با مسئولان معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جهت توسعه گردشگری ورزشی در ایران اشاره کرد و گفت: در این جلسه در خصوص ارائه راهکارهای بهینه برای توسعه صنعت گردشگری به تبادل نظر پرداختیم و برنامه‌های خوبی نیز در این راستا تدوین شد که به طور حتم موجب شکوفایی صنعت گردشگری ورزشی در ایران خواهد شد.

رییس انجمن گردشگری ورزشی، افزود: در این جلسه تفاهمنامه‌ای را با مرکز علمی – کاربردی پرسپولیس وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به امضا رساندیم که بر اساس آن دوره‌های کاردانی و کارشناسی در رشته گردشگری ورزشی در این مرکز از ابتدای سال تحصیلی تدریس خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در این رشته ثبت‌نام نمایند.

وی با اشاره به برنامه‌های این انجمن در هفته‌ گردشگری که از 12- 5 مهر ماه برگزار می‌شود ، گفت: در روز دهم مهر ماه سمینار تخصصی توسعه گردشگری ورزشی در تهران برگزار خواهد شد و در یازدهم مهر ماه نیز جشنواره گردش و ورزش را در دریاچه خلیج فارس تهران برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم عموم مردم را با مقوله صنعت گردشگری ورزشی آشنا کنیم. برنامه‌هایی را نیز در دو مقوله آموزش راهنمایان و مدیران در حوزه گردشگری ورزشی و همچنین برگزاری تورهای گردشی و ورزشی در سطح انسان‌ها خواهیم داشت.

خوش سرور یکی دیگر از برنامه‌های این انجمن را سازماندهی و تسهیل در جهت حضور تماشاگران در مسابقات و رویدادهای بین‌المللی مانند جام جهانی فوتبال 2014 برزیل دانست و از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و سازمان میراث فرهنگی خواست توسعه صنعت گردشگری ورزشی را در دستور کار قرار دهند و امکانات و زیر ساخت‌های توسعه این صنعت را در ایران فراهم کنند، زیرا این صنعت می‌تواند مانند کشورهای دیگر درآمدزایی زیادی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)