پرسپولیس نیوز : خبرنگاران در حاشیه دیدار سایپا و پرسپولیس با مصائب مختلفی مواجه شده‌اند.

 تیم‌های سایپا و پرسپولیس در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در حالی از ساعت 19:25 به مصاف هم رفتند که حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و سکوهای ورزشگاه انقلاب کرج پر نشده است.

*بنر بابک معصومی کاپیتان فقید تیم ملی فوتسال در ورزشگاه نصب شده است.

*پیش از آغاز بازی کادر فنی سایپا و تمام بازیکنان این تیم به سمت علی دایی و نیمکت پرسپولیس رفتند. ابراهیم شکوری بازیکن پیشین پرسپولیس با تمام نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد که این کار باعث شد ناظر بازی به علت تاخیر در شروع این مسابقه به او تذکر بدهد.

*میلاد غریبی، رضا حقیقی، مهدی سید صالحی و محسن بنگر به سمت نیمکت سایپا و مجید بصیرت رفتند.

*در تمام زمان نیمه اول علی دایی و فیرات سرمربیان دو تیم کنار زمین حضور داشتند.

*داور چهارم این دیدار به علی دایی به علت خروج از منطقه مربیان کنار خط زمین تذکر داد. وی همچنین به مترجم سایپا برای حضور در کنار زمین تذکر داد.

*در جایگاه خبرنگاران افراد متفرقه حضور داشتند.

*تعدادی از ورزشکاران ژیمناستیک‌کار خردسال پایین جایگاه خبرنگاران نشسته بودند و سر و صدای آنها مشکلاتی را برای خبرنگاران ایجاد کرده بود.

*با توجه به اینکه پیراهن سفید فیرات سرمربی سایپا همرنگ تیم پرسپولیس بود ناظر داوری از وی خواست لباس خود را تغییر بدهد که فیرات مجبور شد کاور به تن کند.

*زمانی که داور بازی تصمیمی به ضرر پرسپولیس می گرفت تماشاگران این تیم با شعار «داور عزیزم، قربانت بروم، دقت کن» به او تذکر می دادند.

*علی دایی بارها از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

*فردی در جایگاه خبرنگاران پس از گل سایپا به خوشحالی عجیبی پرداخت که مورد اعتراض خبرنگاران قرار گرفت.

*در حالی که همه خبرنگاران از جایگاه خود به سمت جایگاهی که در آن اینترنت وجود داشت رفته بودند، گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان قصد داشت از افراد متفرقه‌ای که در این جایگاه حضور داشتند گزارش تهیه کند که مسئول روابط عمومی ورزشگاه انقلاب کرج مانع این کار شد.

گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان از مسئول روابط عمومی ورزشگاه انقلاب کرج سوال کرد که چرا پایین جایگاه خبرنگاران سرو صدای زیادی وجود دارد که او میکروفن باشگاه خبرنگاران را گرفت و این مسئله باعث درگیری لفظی این دو نفر شد. صحبت‌های خبرنگاران مانع ادامه درگیری شدند و این دو پس از صحبت با هم، روبوسی کردند!

 

 * علی دایی پیش از مسابقه و در طول بازی چندین بار از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت و از آن طرف هواداران سایپا در لحظاتی از بازی و در اقدامی عجیب، امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

 

 * در اواسط نیمه‌ی دوم در صحنه‌ای از بازی مقداد قباخلو بازیکن تعویضی سایپا پس از خطایی که روی محسن بنگر انجام داد با او درگیر شد اما بازیکنان به سرعت آنها را از هم جدا کردند. داور به قباخلو کارت زرد نشان داد.

* تماشاگران پرسپولیس از دقیقه 80 شعارهای زیادی را برای عجله پرسپولیس در گل زدن سر می‌دادند.

* علی دایی در نیمه‌ی دوم به شدت از فرصت‌هایی که بازیکنانش خراب می‌ کردند عصبانی می‌شد.

 

ین دیدار تا دقیقه 30 اتفاق ویژه‌ای نداشت اما در این زمان روزبه شاه علی‌دوست بعد از کنترل توپ در پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای دقیق دروازه پرسپولیس را گشود تا نیسلون بعد از 300 دقیقه تسلیم شود و اولین گلش را در لیگ سیزدهم دریافت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)