پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:هر دو تیم برای بهبود شرایطشان در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر نیاز به پیروزی دارند از این رو بازی سختی با تیم ذوب آهن در فولاد شهر خواهیم داشت.

رضا ترابیان که تیمش شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است درباره دلایل اهمیت دیدار فردای تیمش برابر ذوب آهن به ایرنا افزود: درست است که در فصل جاری قهرمانی در لیگ را ازدست داده و نتایج خوبی نگرفته ایم اما این دلیل نمی شود به رتبه های بالاتر نیندیشیم.

وی افزود:با اینکه به فینال جام حذفی صعود کرده ایم اما تمامی بازی های باقیمانده ما تا پایان فصل برایمان اهمیت دارد چرا که می خواهیم تا حد امکان درجدول صعود کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس که تیمش 15 اسفند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تیم ذوب آهن بازی کرده است درباره اینکه کدام یک از این بازی ها برایشان حساسیت بیشتری دارد نیز گفت:به طور حتم آن بازی حساسیتش بیشتر بود،پس از آن که لیگ برتر را از دست دادیم تمامی تمرکزمان را برروی جام حذفی گذاشتیم و می خواستیم در آن بازی برنده باشیم.

ترابیان اضافه کرد:با این همه آن بازی تمام شده و ما فردا با تیمی بازی داریم که یکی از نامزدهای سقوط به لیگ دسته یک است آنان به طور حتم برای شکست ما به میدان می ایند و با تمام وجودشان بازی خواهند کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نتیجه این دیدار نیز گفت: پیش بینی در فوتبال سخت است به هرحال ما در فولاد شهر برابر تیم تمام هجومی ذوب آهن قرار خواهیم گرفت و چاره ای جز این نداریم که برابر این تیم ما نیز هجومی بازی کنیم تا بتوانیم آنان را شکست دهیم.

تیم فوتبال پرسپولیس درآغاز هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر راس ساعت 17 به دیدار تیم ذوب آهن در فولاد شهر می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)