پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است حضور نیافتن تماشاگران، هیجان شهرآورد تهران را کاهش خواهد داد.

رضا ترابیان در گفت و گو با ایرنا، در خصوص شهرآورد تهران که روز چهارشنبه بین پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود اظهار داشت: هر دو تیم برای این بازی وضعیت خوبی دارند. پرسپولیس که سال‌هاست تیم خوبی است و استقلال هم کمی بهتر شده است. فکر می‌کنم بازی از لحاظ فنی کیفیت خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: تنها ایراد مسابقه نبود تماشاگران است. دربی بدون تماشاگر هیجانی ندارد. همین مساله فقط می‌تواند روی روند بازی تاثیر بگذارد. ای کاش کرونا نبود تا تماشاگران می توانستند برای تماشای دربی به ورزشگاه بروند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: این شهرآورد در جام حذفی برگزار می‌شود و باید یک برنده داشته باشد و همین مساله حساسیت بازی را بیشتر خواهد کرد. فکر می کنم به همین دلیل دو تیم با احتیاط بازی را شروع کنند و هر چه به انتهای بازی نزدیک شویم شرایط این مسابقه بهتر شود.

ترابیان در خصوص عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: عملکرد گل محمدی عالی بوده، او بعد از اینکه در چند سال گذشته حسابی تجربه کسب کرده به پرسپولیس آمده است. گل محمدی یک مربی باهوش است است که کارش را بلد است. به نظر من تجربه گل محمدی به مجیدی می چربد و همین مساله می تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی درباره فاصله کم جام حذفی تا لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا باید یکی از این مسابقات را فدای موفقیت در دیگری کرد؟ اظهار داشت: بالاخره این برنامه ای است که به باشگاه ها اعلام شده، البته هر دو تیم سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند اما فاصله کم بازی ها تاثیر منفی خود را می‌گذارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: این درست نیست که مثلا جام‌حذفی را فدای لیگ‌قهرمانان‌آسیا کنیم یا برعکس. قهرمانی جام حذفی هم برای پرسپولیس خیلی مهم است و هم اینکه استقلال به این جام نیاز دارد. در این شرایط کادر پزشکی و کادرفنی باید با ریکاوری درست، تیم را در شرایط آرمانی نگه دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)