پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هیچ درخواستی برای معاوضه محمدرضا خلعتبری و محمد غلامی مطرح نشده است و این موضوع صحت ندارد.

محمد ترابیان در مورد شرایط سپاهان و وضعیت این تیم در نقل و انتقالات این فصل صحبت‌های زیر را انجام داد.

* وضعیت سپاهان چطور است؟

تیم از روز شنبه تمرینات خود را شروع کرده است و بازیکنان زیر نظر زلاتکو کرانچار برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند. همانطور که می‌دانید و در سایت خود به طور رسمی اعلام کردیم. درخواست جذب رضا نوروزی از نفت تهران، سید مهدی سیدصالحی از پرسپولیس و مهدی کریمیان از تراکتورسازی را به صورت مکتوب به باشگاهشان اعلام کردیم.

* مثل اینکه هر 3 باشگاه با این انتقال‌ها مخالفت کرده‌اند؟

نفت تهران مخالفت خود را با این موضوع به ما اعلام کرد، سپاهان باشگاه بزرگی است و وقتی دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم او عزیز می‌شود البته ما دنبال جذب بازیکنان بزرگ هستیم. مهدی کریمیان و مهدی سیدصالحی نیز بازیکنان بزرگی هستند که آنها را سپاهانی می‌دانیم.

* شایعه شده قرار است محمد غلامی و محمدرضا خلعتبری بین سپاهان و پرسپولیس معاوضه شوند.

اصلاً چنین موضوعی مطرح نیست. دیروز در یکی از سایت‌ها نوشته بودند قرار است عباس‌زاده بازیکن پرسپولیس به سپاهان بیاید. این مطالب را برخی از سایت‌های غیرمعتبر مطرح می‌کنند که نادرست است. وقتی اعضای روابط عمومی باشگاه ما با این سایت‌ها تماس می‌گیرند و می‌پرسند چرا چنین موضوعاتی را مطرح می‌کنند آنها در جواب می‌گویند ما به دنبال حواشی تیم‌ها هستیم در حالی که حواشی باید صحت داشته باشد اما این موضوعات به هیچ وجه صحیح نیست.

* پس شما معاوضه خلعتبری و غلامی را تکذیب می‌کنید؟

اصلا چنین موضوعی در میان نبوده است. ما هر بازیکنی را که بخواهیم این موضوع را به صورت مکتوب اعلام می‌کنیم. گلایه‌ای دارم، ما درخواست جذب 3 بازیکن را به صورت مکتوب دادیم اما جواب ما را مکتوب ندادند. کار حرفه‌ای انجام دادیم و انتظار داشتیم جواب ما داده شود اما چنین اتفاقی نیفتاد.

* با این شرایط سپاهان برای تقویت خود دنبال جذب کدام بازیکنان است؟

می‌دانید جابجایی و نقل و انتقال در نیم فصل بسیار کمتر از ابتدای فصل است. هسته اولیه تیم‌ها در ابتدای فصل شکل می‌گیرد و اگر تقویتی لازم باشد در نیم فصل این کار صورت می‌پذیرد. متأسفانه ما در ابتدای فصل با مصدومیت چند بازیکن روبرو شدیم و بدشانسی گریبانمان را گرفت. همچنین برنامه سازمان لیگ و عدم توان برای جذب بازیکن خارجی نیز مزید بر علت شد.

* آیا محمد غلامی قصد ترک سپاهان و رفتن به پرسپولیس را دارد؟

مدیربرنامه‌های این بازیکن چند روز پیش با من تماس گرفت و موضوعی را با من مطرح کرد اما صحبت او اصلا در این ارتباط نبود و بحث دیگری وجود داشت. من نمی‌دانم این مسئله از کجا بیان شده است.

* آیا شهاب گردان درخواستی برای جدایی از سپاهان مطرح کرده است؟

از طرف هیچ باشگاهی درخواستی برای جذب این بازیکن به دست ما نرسیده است ضمن اینکه بازی‌های آسیایی را داریم و نمی‌خواهیم هیچ بازیکنی را از دست بدهیم. ما 2 دروازه‌بان خوب در سپاهان داریم که به هر دوی این بازیکنان نیاز داریم. با توجه به اینکه فاصله کمی تا جام جهانی داریم همه بازیکنان دوست دارند در تیم‌های خود به صورت ثابت بازی کنند. به هر حال در تیم ما مربی دروازه‌بانان تصمیم می‌گیرد کدام بازیکن به میدان برود.

* همچنان صحبت‌هایی در مورد جدایی آرش افشین شنیده می‌شود.

برای این بازیکن نیز از هیچ باشگاهی پیشنهادی به دست ما نرسیده است و زلاتکو کرانچار نیز درخواستی برای جدایی او نکرده است.

* آیا قصد جذب بازیکن خارجی با تابعیت آسیایی دارید؟

با توجه به اینکه لیست بازیکنان خارجی ما پر است فقط می‌توانیم یک بازیکن آسیایی جذب کنیم، پیگیر این مسئله هستیم و اگر بازیکن داخلی نتوانستیم پیدا کنیم به دنبال جذب چنین بازیکنی خواهیم بود البته تا 5- 6 هفته پس از نیم فصل دوم زمان نقل و انتقالات خارجی سر می‌رسد.

* شایعه شده با توجه به اینکه جواهیر سوکای ممکن است دیر به سلامت کامل برسد او را از لیست سپاهان خارج کنید.

این مسئله را رد می‌کنم. چنین بحثی اصلا در میان نیست، سوکای طبق اعلام پزشکان در دی ماه آماده بازی می‌شود و او برنامه‌های درمانی خود را با قدرت دنبال می‌کند.

* قرار است به اردوی کیش بروید، برنامه‌هایتان در این سفر چگونه است؟

عصر جمعه راهی کیش می‌شویم و تمریناتمان را در این شهر دنبال می‌کنیم سپس پنج‌شنبه از همان جا به اهواز می‌رویم تا در اولین دیدار مرحله برگشت لیگ برتر با فولاد خوزستان روبرو شویم.

* سپاهان در این سالها یا قهرمان جام حذفی شده یا قهرمان لیگ برتر، با توجه به حذف از جام حذفی می‌توانید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسید؟

ما تلاشمان را به طور کامل انجام می‌دهیم و انشاء‌الله بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. سپاهان همیشه در نیمه دوم مسابقات عملکرد خوبی داشته است و دو سال قبل که قهرمان شدیم حتی فاصله‌ ما نسبت به امسال در نیم فصل اول با صدر جدول بیشتر بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)