هافبک تیم پرسپولیس، درگیری لفظی‌اش با مدافع نساجی مازندران را یک کُری فوتبالی دانست.

مهدی ترابی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که امروز (دوشنبه) با حضور او و سید احمد موسوی برگزار شد، اظهار داشت: جلسه خیلی خوب و دوستانه‌ای بود و ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد که من و موسوی ضرر نکنیم. همه چیز تمام شد و آشتی کردیم. مشکلی وجود نداشت. بعد از بازی هم گفتم که ضربان بازیکنان در زمان مسابقه بالاست و اتفاقات فوتبالی رقم خورد.

وی تصریح کرد: بینندگان داشتند نگاه می کردند و انتظار نداشتند که من این طور عصبانی شوم،‌ اما از کوره در رفتم و عذرخواهی می‌کنم. همه چیز فوتبالی بود و ختم به خیر شد. برخی صحبت‌ها انجام و کُری‌هایی خوانده شد که نباید عصبانی می‌شدم. صحبت‌های نشست امروز خیلی دوستانه بود و آقای حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) و سایر اعضا به طور خاص نگاه می کردند دوست داشتند کمک کنند. امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند و ان‌شاءالله رأی خوبی برای این پرونده را اعلام می‌کنند.

وی درباره اینکه آیا دستور موقت شامل بازی فردای پرسپولیس می شود یا خیر گفت: قرار شد تصمیم بگیرند و انشاءالله اعلا می کنند.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این درگیری ارزش داشت که اینقدر در فضای مجازی بزرگ شود یا خیر، گفت: شما با این سؤال به دنبال این هستی که اتفاق جدیدی در فضای مجازی ایجاد کنی! بحث ما کاملاً فوتبالی بود. موسوی سابقه حضور در استقلال را داشت و من در پرسپولیس بازی می‌کنم. یک کُری رد و بدل شد و تمام شد. من بعد از بازی این را گفتم، اما به نفع برخی رسانه‌ها نبود و زیاد روی آن مانور ندادند. این رسانه‌های معلوم‌الحال دوست داشتند حرف‌های دیگری زده شود.

وی در مورد فشاری که ظرف مدت اخیر در فضای مجازی روی او به وجود آمده است، گفت: فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فشار فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.

موسوی: اتفاق بین من و ترابی کاملا فوتبالی بود/ سکوت کردیم تا جلسه برگزار شود

بازیکن تیم فوتبال نساجی هم گفت: اتفاقی که بین من و ترابی رخ داد کاملا فوتبالی بود و امروز هم جلسه خوبی در این خصوص برگزار شد.

سید احمد موسوی پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: جلسه خوبی بود. مسئله کاملاً فوتبالی بود و مسئولان هم برخورد فوتبالی با این موضوع دارند. هر تصمیمی که گرفته شود هم قطعاً فوتبالی خواهد بود.

وی ادامه داد: جلسه طولانی شد، چون اتفاقاتی رخ داده بود و ما از همان ابتداسکوت کرده بودیم که این جلسه برگزار شود. نه بیانیه‌ای منتشر کردیم و نه پست و استوری گذاشتیم. منتظر برگزاری این جلسه بودیم که خوشبختانه جلسه خوبی هم برگزار شد. موضوع کاملاً فوتبالی بود. رای کاملاً فوتبالی خواهد بود، چون اتفاقی که رخ داده فوتبالی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)