پرسپولیس نیوز : معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که برپایی اردوی تدارکاتی در اوکراین خواسته سرمربی این تیم بود.
محمدعلی ترکاشوند پس از ترک باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا، اظهار داشت: کمال مشکلی ندارد و انشالله به‌زودی قرارداد او را تمدید می‌کنیم.

وی پس از مواجه شدن با سوال خبرنگاری که از معتقد بود حضور پرسپولیس در اوکراین، شبهاتی برای اذعان عمومی به وجود آورده است، عصبانی شد و گفت: اصلاً من نباید به شما توضیح بدهم که تیم چرا به اوکراین می‌رود. ما سه گزینه برای برگزاری اردوی خارجی داشتیم، اما در نهایت از بین سه کشور اتریش، اوکراین و پرتغال، اوکراین را انتخاب کردیم، چون کمترین هزینه را برای‌مان در پی داشت.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: طبق برنامه‌ای که برانکو به ما داده، ما به اوکراین می‌رویم. شما (خبرنگاران) مگر قرار نیست با برانکو نشست  داشته باشید؟ از خود او بپرسید که چرا اوکراین را معرفی کرده است. ما جایی را انتخاب می‌کنیم که برای‌مان کم‌ترین هزینه را داشته باشد و ارزان دربیاید. من به‌ عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، باید مکانی را انتخاب کنم که کمترین هزینه را برای تیم داشته باشد. دفعه قبلی که به اوکراین رفتیم، یکسری گفتند که دو بازیکن از آنجا آوردند و فلان کردند!

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند قرار است از پرسپولیس جدا شود یا خیر، گفت: فعلاً هیچ نامه‌ای در مورد او برای ما نیامده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)