پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند ابتدا از ما یک و نیم میلیارد پول می خواست اما بعد از اینکه متوجه شد در پرسپولیس از این خبرها نیست به 300میلیون راضی شد.

محمد ترکاشوند، درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: آنچه که برانکو ایوانکوویچ از ما خواسته بود را انجام دادیم ایشان خواهان به خدمت گرفتن دروازه بان بودند و ما هم دو گلر به تیم اضافه کردیم.

وی درباره صحبت های جنجالی منصور قنبرزاده علیه مسوولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه آنها با پیامک های شبانه قصدداشتند بیرانوند را به پرسپولیس بیاورند خاطرنشان کرد: اصلا اینطور نبوده است ما با کسی مستقیم صحبت نکردیم و همه مذاکرات ما با منصور قنبرزاده و حسین آل اسحاق بود. دو بار فقط با علیرضا بیرانوند صحبت کردیم که هر دو دفعه با کسب اجازه از مسوول نقل و انتقالات نفت تهران بود.

وی در ادامه افزود: برای بار اول که به باشگاه نفت رفته بودیم و با آقای آل اسحاق صحبت کردیم آنها پیشنهاد خود را برای دادن رضایتنامه اعلام کردند و ما هم از او خواستیم اجازه دهند با خود علیرضا بیرانوند مستقیم صحبت کنیم تا ببینیم چقدر پول برای خودش می خواهد و آل اسحاق هم قبول کرد و گفت ایرادی ندارد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: بیرانوند بار اولی که با ما مستقیم مذاکره کرد درخواست یک ونیم میلیاردتومان پول برای خودش بود ولی علی اکبر طاهری موافق این مبلغ نبود و گفت اینجا از این خبرها نیست کار به جایی رسید که فردای آن روز بیرانوند به 300 میلیون تومان هم برای نیم فصل راضی شد ولی ما فقط او را به صورت قطعی می خواستیم نه قرضی و باشگاه نفت هم مخالفت کرد.

وی همچنین گفت: اوضاع به همین گونه پیش رفت تا اینکه دو روز قبل خود منصور قنبرزاده زنگ زد و برای صدور رضایتنامه بیرانوند یک میلیارد طلب کرد. ما در جواب به او گفتیم فقط 400میلیون تومان می توانیم بدهیم و آنها هم جواب ما را ندادند به همین دلیل این انتقال منتفی شد.

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت دارد پرسپولیسی ها می خواستند به واسطه مذاکره با بیرانوند از گلر ازبکستانی تخفیف بگیرند؛ بیان داشت: اصلا همچین چیزی نبوده است. بیرانوند اگر دیروز می آمد قراردادش را ثبت می کردیم و ما به صورت جدی او را می خواستیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی درباره اینکه باز هم پرسپولیس به دنبال جذب دروازه بان خواهد بود یا خیر، تصریح  کرد: اگر برانکو ایوانکوویچ نیاز داشته باشد برای جذب دروازه بان اقدام می کنیم اما تاکنون چنین درخواستی از ما نداشتند.

ترکاشوند در پایان درباره اینکه قنبرزاده گفته پیامک های پرسیولیسی ها به بیرانوند را به کمیته انضباطی خواهد برد و شکایت خواهد  کرد، گفت: اشکال ندارد هرکاری که می خواهند بکنند، انجام دهند. ما این کار را نکرده ایم.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:این مسئله که ما مبلغ پیشنهاد 200 میلیونی به بیرانوند داده‌ایم صحت ندارد.

 

پندار خمارلو درباره اظهارات منصور قنبرزاده،مدیرعامل باشگاه نفت پیرامون اینکه پرسپولیسی ها بیرانوند را هوایی کرده اند اظهار داشن: ما متن تمامی صحبت‌ها را داریم. نفتی ها پیشنهاد یک میلیاردی دادند که باید پولی هم به خود او می‌دادیم و به همین دلیل از سقف قرارداد ما بالاتر بود.

وی افزود:این مسئله که ما مبلغ پیشنهاد 200 میلیونی به بیرانوند داده‌ایم صحت ندارد زیرا می‌دانیم که رقم این گلر بیشتر از این است. بهتر است بیشتر از این توضیح ندهیم زیرا او گلر تیم دیگر است.  به جز یک جلسه‌ای که به باشگاه آمد دیگر جلسه‌ای نداشتیم آن هم در صورتی بود که با هماهنگی مسئولان باشگاه نفت این اتفاق رخ داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)