پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار استقلال و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
 
هشتادمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 17 جمعه 25 اردیبهشت آغاز شد.
 
بازی را قرمزپوشان بهتر شروع کردند و در همان 3 دقیقه نخست دو بار روی دروازه استقلال خطرساز شدند. ابتدا مهدی طارمی در آستانه ورود به محوطه جریمه از سمت راست توپ را از دست داد و یک دقیقه بعد سانتر زیبای هافبک پرسپولیس روبروی دروازه به طارمی رسید که این بار هم توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.
 
دقیقه 8، پرسپولیس که روان‌تر از حریفش بازی می‌کرد صاحب یک ضربه کرنر شد اما نتوانست از آن بهره کافی را ببرد.
 
دقیقه یازده استقلال صاحب ضربه ایستگاهی از فاصله 25 متری دروازه پرسپولیس شد. امید ابراهیمی این ضربه را زمینی زد که از کنار دروازه بیرون رفت.
 
دقیقه 18 استقلالی‌ها از سمت راست خود به دروازه حریف نزدیک شدند. خسرو حیدری توپ را به روی دروازه سانتر کرد و رضا عنایتی با سر توپ را به داخل محوطه شش قدم فرستاد اما مدافعان آن را دور کردند.
 
دو دقیقه بعد رضا عنایتی ضربه سر دیگری را روانه دروازه پرسپولیس کرد که این بار سوشا مکانی به زیبایی توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 25 میلاد شیخ‌فخرالدینی شوت زمینی محکمی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که مکانی به راحتی آن را مهار کرد.
 
دقیقه 28، هادی نوروزی پشت توپ ایستاد تا ضربه ایستگاهی را برای تیمش بزند. او توپ را بلند فرستاد اما در شلوغی محوطه شش قدم طالب‌لو بود که توپ را از آن خود کرد.
 
دقیقه 33 حنیف عمران‌زاده از داور کارت گرفت. او سد راه مهدی طارمی شده بود که اگر از او رد می‌شد می‌توانست با طالب‌لو تک به تک شود.
 
دقیقه 40 بازیکنان پرسپولیس حمله گسترده‌ای به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند اما در لحظه آخر توپ از دست رفت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)