پرسپولیس نیوز: گسترش فولاد و سیاه جامگان در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم های گسترش فولاد تبریز و سیاه جامگان مشهد در سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ۲۰۱ نفر اعلام شده بود.

داور این دیدار به سید محمد خرم‌الحسینی (دقیقه ۲۳)، سامان نریمان‌جهان(دقیقه ۶۴)، مسیح زاهدی(دقیقه ۶۶) و میلاد زنیدپور(دقیقه ۱+۹۰) از گسترش فولاد و حسین زامهران(دقیقه ۶۶) و میرهانی هاشمی(۸۲) از سیاه جامگان کارت زرد نشان داد.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی (از دقیقه ۲+۴۵- مصطفی سالاری)، ادسون هنریکه، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، سید محمد خرم‌الحسینی (از دقیقه ۴۱- نیما مختاری)، سامان نریمان‌جهان، امید جهانبخش (از دقیقه ۵۷- میلاد زنیدپور)و پیمان بابایی

ترکیب سیاه جامگان: محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بهرامی (از دقیقه ۴۶- محمدمهدی عسگری)، حسین زامهران (از دقیقه ۶۹- سهیل صالحی)، پیام ملکیان، یونس شاکری و نیکولوزی سابانادزه

دقایق حساس: 

امید جهانبخش در دقیقه ۲۵ این دیدار به توپ ضربه زد که شوت این بازیکن به دست آقایی از تیم سیاه جامگان برخورد کرده ولی داور این دیدار اعتقادی به اعلام خطای پنالتی نداشت که فیروز کریمی اعتراض هایی نسبت به این موضوع انجام داد.

آندرانیک تیموریان در دقیقه ۳۲ این دیدار از فاصله ۳۰ متری توپ را شوت سرکشی به سمت دروازه تیم میهمان ارسال کرد که توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

خرم الحسینی در دقیقه ۳۳ این دیدار شوت کم قدرتی را به سمت دروازه سیاه جامگان ارسال کرد که توپ توسط عین افشار مهار شد.

سابانادزه در دقیقه  ۳۴ این دیدار قصد داشت تا با قیچی برگردان، دروازه تیم میزبان را باز کند که توپ خط عرض زمین را طی کرد.

مسیح زاهدی در دقیقه ۴۳ این دیدار نفوذ سریعی از سمت راست به داخل محوطه جریمه تیم میهمان انجام داد که تکل دروازه بان سیاه جامگان اجازه حرکت را به وی نداده و در ادامه وحید عسگری توپ را به کرنر ارسال کرد. تیم گسترش فولاد در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

یونس شاکری دردقیقه ۲+۴۵ به توپ ضربه زد که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

آندرانیک تیموریان در دقیقه ۷۵ از فاصله دور قصد گلزنی داشت که شوت این بازیکن توسط دروازه بانسیاه جامگان مهار شد.

میلاد زنیدپور در دقیقه ۹۰ این دیدار سعی داشت تا از میانه زمین گلزنی کند کد تا شوت این بازیکن توسط عین افشار مهار شد.

گفتنی است، گسترش فولاد و سیاه جامگان با این نتیجه در جدول رده بندی به ترتیب ۳۰ و ۱۵ امتیازی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)