مرجع خبری پرسپولیس : تیم های فوتبال پرسپولیس و الغرافه قطر در چهارمین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی دست یافتند.

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الغرافه قطر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور 96200 تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

علی کریمی در دقیقه 85 برای پرسپولیس گلزنی کرد اما پرسپولیسی ها نتوانستند 5 دقیقه از گل زده دفاع کنند و الغرافه در دقیقه 90+1 بازی را به تساوی کشاند.

این بازی پرتماشاگرترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بود.

فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی الغرافه در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت و همچون بازی رفت نتوانست برابر حریف ایرانی خود کاری از پیش ببرد. وی در دقیقه 74 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. مجیدی پس از اخراج پیراهن الغرافه را درآورد و زیر آن پیراهن آبی بر تن کرده بود که با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد. اخراج مجیدی به دلیل تمارض بود که ایرماتوف داور بازی فریب او را نخورد و با کارت زرد وی را جریمه کرد، وی پیش از این در لیگ برتر ایران بارها با استفاده از این شگرد از داوران پنالتی گرفته بود.

روشن ایرماتوف ازبکستانی داور مسابقه به حامد شامی و میرغنی الزین از الغرافه کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی 8 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول گروه D باقی ماند. الغرافه قطر 3 امتیازی هم در رده سوم است. دیدار دو تیم دیگر این گروه یعنی الشباب امارات و الهلال عربستان ساعتی دیگر در عربستان آغاز می‌شود.

ترکیب پرسپولیس: آسمیر آودوکیچ، شیث رضایی، محمد نصرتی، شیث رضایی، مهرداد پولادی، سامان آقازمانی، امیر حسین فشنگچی، علی کریمی، غلامرضا رضایی( از دقیقه 81 وحید هاشمیان)، محمد نوری، هادی نوروزی( از دقیقه 63 جواد کاظمیان) و ایمون زائد( از دقیقه 87 مهدی مهدوی‌کیا)

سرمربی: مصطفی دنیزلی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)