پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس با صدور حکمی، پندار خمارلو را به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری امروز با صدور حکمی ضمن تقدیر از مدیریت قبلی روابط عمومی باشگاه، پندار خمارلو را به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.

پندار خمارلو که پیش از این در مقاطع قبلی مدیریت روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم را بر عهده داشته است، بر اساس این حکم، مسوولیت سامانه‌های ارتباط مردمی، واحد انفورماتیک، امور فرهنگی باشگاه و مدیریت رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس را نیز بر عهده خواهد داشت.

در این حکم ضمن ابراز امیدواری نسبت به توفیق در انجام وظایف، مسوولیت‌ها و ماموریت‌ها در حوزه رسانه‌ای، اطلاع رسانی و هواداران توسط مدیریت جدید روابط عمومی باشگاه، از زحمات و تلاش‌های حسین قدوسی نیز قدردانی شد.
 

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به مناسبت درگذشت مادر دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان، این ضایعه را به دکتر احمدی تسلیت گفته و برای آن مرحومه از درگاه ایزد منان رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)