پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ، سرمربی ، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با صدور پیام های جداگانه درگذشت پدر بهمن دهقان نماینده تام الاختیار علی دایی را تسلیت گفتند.

به گزارش سایت  باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان درپی درگذشت پدر بهمن دهقان نماینده تام الاختیار علی دایی با صدور پیامی مصیبت وارده را به وی تسلیت گفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه و اقدامات تاثیرگذار بهمن دهقان در فصل جاری  برای موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت پدرش را به وی تسلیت گفت و علو درجات را برای آن خادم ابا عبدالله حسین و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

همچنین علی دایی نیز به محض کسب اطلاع از درگذشت پدر بهمن دهقان با وی تماس گرفت و مصیبت وارده را به وی تسلیت گفت. علی دایی درگذشت پدر بهمن دهقان در روز اربعین حسینی را به دوست صمیمی اش تسلیت گفته و صبر و شکیبایی را برای وی و خانواده محترمش از خدواند منان مسئلت کرد.

همچنین سعید شیرینی ، محمد پنجعلی و اغلب بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با مکالمه تلفنی و پیام های جداگانه مصیبت وارده را به بهمن دهقان تسلیت گفتند.

زمان مراسم ترحیم زنده یاد دهقان متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)