پرسپولیس نیوز :مدافع کاستاریکایی پرسپولیس برای حضور در تمرینات این تیم شرط گذاشته است.

مایکل اومانیا طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس فردا (چهارشنبه) به ایران خواهد آمد، اما او تنها در یک صورت حاضر به شرکت در تمرینات سرخپوشان خواهد شد. مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی پرسپولیس اگرچه یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، اما نزدیک به 50 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌اش با باشگاه پرسپولیس را طلبکار است و در چند نوبت به مسئولان این باشگاه پیغام داده که قبل از تسویه حساب حاضر به شرکت در تمرینات سرخپوشان نیست.

نکته قابل توجه اینکه اومانیا مدیربرنامه‌های رسمی خود را هم به همراهش به ایران خواهد آورد تا به صورت جدی‌تر برای دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس اقدام کند. مدیربرنامه‌های اومانیا پیش از این به کمیته انضباطی فیفا هم نامه زده است که باشگاه پرسپولیس طبق بند‌های قرارداد حق‌وحقوق اومانیا را پرداخت نکرده و این بازیکن اگر بخواهد می‌تواند قرارداد فصل آینده خود را فسخ کند.

اومانیا مبلغ 200 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و مبلغ قرارداد فصل آینده‌اش با این باشگاه هم 450 هزار دلار است که علی‌اکبر طاهری قصد دارد در مذاکره با اومانیا وی را راضی کند از رقم قرارداد فصل آینده خود کم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)