مرجع خبری پرسپولیس : شب گذشته مرجع خبری پرسپولیس سه تصویر از سایت رسمی باشگاه شهرداری تبریز منتشر کرد که در آن سایت این باشگاه در گزارش سه بازی این تیم به دریافت کارت زرد سعید دقیقی اذعان کرده است اما امروز این سایت خبر مربوط به بازی صنعت نفت را از دسترس بینندگان خارج کرده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، در حالی که طبق مستندات موجود در سایت سازمان ورزش شهرداری تبریز سعید دقیقی در گزارش مسابقات این تیم برابر ذوب آهن ، صنعت نفت و سایپا کارت زرد دریافت کرده ، در آخرین ساعات شب گذشته سایت این باشگاه خبر مربوط به مسابقه برابر صنعت نفت را حذف کرده است.

 

 

این اقدام ناشیانه مسئولان باشگاه شهرداری تبریز جهت سرپوش گذاشتن بر تخلف آشکار این باشگاه با حذف گزارش بازی ، دلیل دیگری بر خطاکار بودن شهرداری تبریز می باشد.

 

پیش از اینکه مسئولان باشگاه اقدام به حذف خبر مربوط کنند ، تمامی مستندات و تصاویر لازم از روی خبر موجود در سایت ذخیره شده است. همچنین نسخه ذخیره شده صفحات این سایت در آرشیو سایت گوگل موجود می باشد.

 

برای مشاهده نسخه ذخیره شده قبلی در گوگل روی این لینک(کلیک کنید) و برای مشاهده صفحه خبر حذف شده روی لینک روبرو (کلیک کنید)

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)