خبرگزاری پرسپولیس : اختلاف و دو دستگي ميان هواداران پرسپوليس كه پس از تمرين امروز (سه‌شنبه) اين تيم رخ داد بار ديگر پاي نيروي انتظامي را به ورزشگاه «درفشي فر» باز كرد.

 

حضور تعدادي از هواداران علي كريمي روبروي ورزشگاه «درفشي فر» كه با در دست داشتن بنري سعي داشتند از اين بازيكن حمايت كنند، تبديل به حاشيه جديدي براي پرسپوليس شد.

هنگامي كه بازيكنان پرسپوليس قصد داشتند از ورزشگاه خارج شوند، تعدادي از هواداران علي كريمي كه تا به حال در ورزشگاه درفشي فر ديده نشده بودند، اتومبيل بازيكنان را نگه مي داشتند تا از هر بازيكني بپرسند كه آيا كريمي را تاييد مي كني يا نه؟ آنها به محض اين كه هر بازيكني قصد خروج از ورزشگاه را داشت، بنر خود را باز مي‌كردند و يكي از آنها به بازيكنان مي‌گفت «فقط اين بنر را بخوان و بگو كه آيا كريمي را تاييد مي كني يا نه؟». حتي يكي از اين افراد كه يك دوربين عكاسي در دستانش بود سعي مي‌كرد تصوير بازيكنان را ضبط كند.

چند بازيكن از ورزشگاه خارج شدند و اين حركت افراد مذكور باعث شد در ابتدا بين خود هواداران اختلاف و دو دستگي به وجود آيد. يكي از هواداران خطاب به اين افراد گفت: «علي كريمي نيازي به اين كارها ندارد، چرا پرسپوليس را با اين حركات بيشتر به حاشيه مي‌بريد؟»

در ادامه مسئولان باشگاه و يكي، دو نفر از ليدرهاي اين تيم به فردي كه تصوير بازيكنان را ضبط مي‌كرد اعتراض كردند و به او گفتند چرا از بازيكنان در حين پرسيدن اين سوال كه «علي كريمي را تاييد مي‌كني يا نه؟» فيلم مي گيري.

با اين حال اوج ماجرا زماني بود كه پس از همه بازيكنان خودروي مانوئل ژوزه و دستيارانش در حال خروج از ورزشگاه بود كه آن افراد باز هم بنر خود را باز كردند و اين بار با صداي بلندتري «علي كريمي» را تشويق كردند. ژوزه هم با لبخندي به حركات اين افراد نگاه مي‌كرد.

جالب اين جا بود كه يك زن مسن كه مشخص نبود دقيقا چه مي‌گويد تا اواسط خيابان خودروي ژوزه را همراهي كرد و با صداي بلند بر سر او داد مي‌زد!

در انتهاي اين اتفاقات پاي نيروي انتظامي هم به تمرين پرسپوليس نيز كشيده شد. با اين حال وقتي ماموران به تمرين رسيدند درگيري‌ها تمام شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)