پرسپولیس نیوز : مسئولان استان اردبیل از علی دایی بابت زحماتش در فوتبال ایران در ورزشگاه رضازاده تقدیر کردند و به او کلید طلایی دادند.

با دعوت مسئولان استان اردبیل علی دایی برای شرکت در جشن صعود شهرداری اردبیل به لیگ یک و افتتاح یک بلوار به نامش به اردبیل رفت. از همین رو دایی بعد از ظهر امروز در مراسمی که در ورزشگاه 6 هزار نفری حسین رضا‌زاده برگزار شد در میان حمایت هواداران اردبیلی که او را با لقب سلطان فوتبال ایران تشویق می‌کردند کلید طلایی شهر اردبیل را به عنوان افتخار فوتبال ایران و جهان و اردبیل از دست شهردار و مسئولان استانی گرفت.

در این مراسم شهردار، فرماندار، نمایندگان مجلس هر کدام جداگانه از علی دایی به عنوان یکی از الگوهای عرصه جهانی و بین‌المللی برای جوانان ایرانی نام بردند و او را افتخار اردبیل نامیدند.

در این مراسم که از اعضای تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز تقدیر و تشکر شد هوادارن یکصدا دایی را تشویق کردند و برای او آرزوی موفقیت در آینده را داشتند.

علی دایی نیز در سخنان کوتاهی از همه مسئولین تقدیر و تشکر کرد و اعلام کرد افتخارم این است که از دیار اردبیل وارد فوتبال شدم و بچه اردبیل هستم.

 

 در مراسمی که عصر امروز و در قالب جشن صعود تیم فوتبال شهرداری اردبیل به لیگ یک در ورزشگاه شش هزار نفری جهان پهلوان رضازاده در اردبیل برگزار شد، در حالی که طرفداران علی دایی شهریار فوتبال ایران به شدت و در هیاهویی مملو از مهر و محبت علی دایی را فریاد می‌زدند مسئولان شورای شهر و شهرداری تلاش کردند تا کلید طلایی شهر اردبیل را تقدیم افتخار فوتبال ایران و جهان کنند تا علی دایی شهردار افتخاری اردبیل و شهروند پرافتخار این دیار همواره لقب بگیرد.

در این مراسم شهردار اردبیل در سخنانی گفت: امروز امر به ورزش و توجه به این مقوله خطیر در حقیقت امر به نیکی‌ها و معروفات است که در جامعه نشاط و سر زندگی را رقم زده است.

صدیف بدری از علی دایی به عنوان چهره ورزشی و سفیر فرهنگی دیار سبلان یاد کرد و افزود: امروز وجود ورزشکارانی شاخص همچون علی دایی سبب شده تا اخلاق و معنویت، فتوت و جوانمردی و عزم راسخ در پشتیبانی از تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین به شایستگی به اهتزاز در بیاید و ما نیز به این وجود افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شورای شهر با نگاه جامع مسائل مختلف فرهنگی را پیگیری می‌کند و تلاشش بر این است تا اهداف مهم فرهنگی با نگاه درست و تدبیری عالمانه مورد توجه قرار گیرد که یکی از این بخش‌ها حمایت از تیم فوتبال شهرداری اردبیل بود که به همت و درایت جوانان این مرز و بوم تیم شهرداری توانسته به لیگ یک فوتبال ایران صعود کند.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ این حرکت سبب شده تا شور و نشاط و سر زندگی در جامعه ساری و جاری باشد به طوریکه در یک کار مضاعف تیم فوتبال شهرداری با پیروزی و صعود به لیگ یک در حقیقت به تمام خواسته‌ها و مطالبات به حق شهروندان اردبیلی پاسخ گفته و ما از مسئولان استان انتظار داریم برای موفقیت این تیم در لیک یک پشتیبانی‌های خود را ادامه دهند.

 در این مراسم رئیس شورای شهر اردبیل نیز حضور علی دایی سلطان فوتبال ایران و آسیا و آقای گل جهان را به فال نیک گرفت و اضافه کرد:‌ امروز بسیاری از جوانان اردبیل با الگو قرار دادن علی دایی امیدوارند در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی موفق باشند.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری با برشمردن برجستگی‌های شهریار فوتبال ایران بیان کرد: بسیاری از مخالفان دایی کوشیده‌اند تا او را از عرصه فوتبال و افتخارات به دور کنند اما نتوانستند عظمت حضور او را از فوتبال نادیده گرفته و یا به آن ضربه وارد کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)