پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از خیّرین کشورمان تقدیر کرد.

هفتمین همایش فرزندان آفتاب که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود با اهدای لوح‌های تقدیر و تندیس اخلاق به ورزشکاران و خیرین پیگیری شد.

در ابتدای مراسم، ورزشکاران و مسئولان زیادی در مراسم حضور داشتند که در ادامه نیز محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال، میرمحمدی نماینده مجلس و چند چهره دیگر نیز به مراسم اضافه شدند.

هنگامی که مجری مراسم نام علی دایی را اعلام کرد، حاضرین در سالن به شدت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را تشویق کردند.

اهدای تندیس اخلاق به مربیان و مسئولان ورزش کشور توسط میرمحمدی، ایرج حسابی و آقامیر صورت گرفت که فرحناز ارباب تندیس طلایه پهلوانی را به عنوان بهترین مربی زن دریافت کرد و محمود مشحون نیز تندیس طلایی پهلوانی بهترین رئیس فدراسیون را گرفت.

در ادامه این مراسم از خیرین جامعه با حضور علی دایی، مجتبی رحماندوست و اسپانسرهای مراسم تقدیر شد که در این بین علی دایی لحظاتی برای حاضران سخنرانی کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تقدیر از خیّرین جامعه گفت: گل‌های اصلی را این افراد می‌زنند. ما تماشاگر گل‌های آنها هستیم و به حضور چنین افرادی در جامعه افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضور چنین افرادی در جامعه برای همه ما یک افتخار محسوب می‌شود و این خیرین هستند که مشکلات را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند و در دل مردم قرار می‌گیرند.

پس از صحبت‌های علی دایی حاضرین در مراسم به شدت او را مورد تشویق قرار دادند و بارها نام سرمربی پرسپولیس را به زبان آوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)