پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس بابت نامه مسئولان باشگاه اماراتی عجمان از آنها تشکر کردند.

محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس امروز در باشگاه حاضر شد و در مورد تست آمادگی جسمانی بازیکنان با مسئولان گفت‌وگو کرد. قرار است از شنبه آینده تمرینات پرسپولیس آغاز شود سرخپوشان بعد از یک هفته تمرین با سفر به اردبیل کار خود را دنبال می‌کنند.در جلسه امروز درخواست شد با آکادمی ملی المپیک برای گرفتن تست آمادگی جسمانی هماهنگی شود تا این کار قبل از شروع تمرینات انجام شود.

* همچنین حسین ماهینی امروز به باشگاه پرسپولیس رفت. او بعد از صحبت با مسئولان باشگاه مدال و حکم‌ نایب قهرمانی فصل قبل را دریافت کرد. مسئولان باشگاه مدال و حکم نایب قهرمانی بازیکنان در لیگ برتر سال قبل را به آنها می‌دهند.

 
*پس از تبریک باشگاه عجمان امارات به هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس مسئولان این باشگاه نیز در نامه‌ای به عجمانی‌ها بابت حسن نیت آنها تقدیر و تشکر کردند.

قرمزپوشان به عجمانی‌ها نوشتند از اینکه باشگاه بزرگ پرسپولیس و مسئولانش لطف دارید برای ما جای بسی خوشحالی است.

 

* با توجه به جلسات برگزار شده در باشگاه پرسپولیس سفر مسئولان این باشگاه به مادرید برای مذاکره با کهکشانی‌ها منتفی شد اما به احتمال فراوان پرسپولیسی‌ها از مسئولان رئال دعوت خواهند کرد تا در صورت نیاز جلسه‌ای در ایران با حضور آنها برای برگزاری یک بازی دوستانه برگزار شود. زمان و تاریخ جلسه فعلا مشخص نیست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)