پرسپولیس نیوز :همسر هادی نوروزی از مردم ایران بخاطر انتخاب گل هادی نوروزی به عنوان گل سال فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد.

معصومه ابراهیم‌پور درباره انتخاب گل همسرش توسط مردم به عنوان گل برتر سال گفت: رای قاطع مردم برای انتخاب گل هادی عزیزمان به عنوان زیباترین گل سال فوتبال ایران را افتخار بزرگی برای خود می‌دانیم و به این گل و نظر مردم به خود می‌بالیم.

وی افزود: بنده از طرف خودم و خانواده نوروزی وظیفه می‌دانم از رای مردم تقدیر و سپاسگزاری کنم. از هواداران پرسپولیس بی نهایت سپاسگزاریم که همواره و در همه بازی‌های لیگ به یاد کاپیتان فقید تیم شان هستند. تصور می‌کنم شب گذشته بسیاری از هواداران استقلال، تراکتورسازی و دیگر تیم‌ها نیز رای شان گزینه 5 بود. از همه آنها و هواداران پرسپولیس و همچنین فردوسی‌پور و دیگر رسانه‌های ورزشی که به یاد هادی عزیز هستند ممنونیم. این گل و رای قاطع مردم، گل هادی را ابدی و جاودانه کرد و برای ما تداعی‌گر خاطرات بسیار بود.

همسر هادی نوروزی در پایان گفت: از فرصت استفاده کرده و عید نوروز و سال جدید را به همه ورزش دوستان و مردم تبریک می‌گویم و برای همه بهترین‌ها و سلامتی را در سال جدید آرزو می‌کنم. امیدوارم که ما هم از دعای خیر مردم در هنگام تحویل سال نو بی‌نصیب نمانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)