پرسپولیس نیوز : حسین عبدی در نشست امروز تیم‌های پایه که همه هفته دوشنبه‌ها تشکیل می‌شود، خبر از تشکیل تیم «ب» پرسپولیس متشکل از بازیکنان رده‌های پایه داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نشست مسوولان و مربیان تیم‌های پایه طبق روال هفته‌های گذشته امروز دوشنبه در محل باشگاه و به ریاست حسین عبدی مدیر تیم‌های پایه تشکیل شد.

در این نشست پیرامون مسائل گوناگون مربوط به تیم‌های پایه بحث و گفت‌وگو و تصمیم‌گیری صورت گرفت. بحث فنی بر سر بازی‌های تیم‌های پایه پرسپولیس هم بخش مهمی از جلسه را تشکیل می‌داد.

در پایان این جلسه، موضوع تشکیل تیم «ب» پرسپولیس از بازیکنان برتر تیم‌های پایه مطرح و مقرر شد در جلسات بعدی روی این طرح کار بیشتری صورت بگیرد.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس تشکیل این تیم را برای ایجاد انگیزه و تجربه بیشتر نزد بازیکنان برتر تیم‌های پایه قطعی اعلام کرد. طبق طرح اولیه قرار است این تیم مجموعه‌ای از بازیکنان شاخص تیم‌های پایه پرسپولیس باشد که این ترکیب متغییر خواهد بود.

همچنین قرار است تیم «ب» پس از تشکیل در مقاطعی که با بازی‌های تیم‌های پایه تداخل نداشته باشد، بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کرده و فعالیت خود را اینگونه آغاز کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)