پرسپولیس نیوز : اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر مشخص شدن زمان برگزاری جلسه این کمیته هستند.

کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه 3 روز از دیدار این تیم با سپاهان می‌گذرد، هنوز نشستی را برای پرداختن به این بازی برگزار نکرده‌اند. در آخرین نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار بر این شد که علی‌اکبر طاهری از طریق پیامک به اعضای کمیته فنی باشگاه اطلاع دهد که این کمیته چه زمانی با حضور برانکو ایوانکوویچ تشکیل جلسه دهد اما هنوز سرپرست باشگاه پرسپولیس زمان دقیق برگزاری این نشست را به اعضا اطلاع‌رسانی نکرده است.

اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) منتظر برگزاری نشست کمیته فنی بودند اما طاهری تشخیص داد این نشست در زمان دیگری برگزار شود.

حسین عبدی با تایید این خبر اظهار داشت: در هیئت مدیره مصوب شده است که سرپرست باشگاه زمان برگزاری جلسات کمیته فنی باشگاه را مشخص کند و پیش‌بینی می‌شد امروز این جلسه برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و ما همچنان منتظر هستیم طاهری از طریق پیامک  به اعضای کمیته فنی اطلاع دهد که چه زمانی نشست کمیته فنی برگزار شود.

اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر، حسین عبدی، علی‌اکبر طاهری، کریم باقری، مصطفی قنبرپور تشکیل می‌دهند که البته برانکو ایوانکوویچ هم در صورت صلاحدید سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسات این کمیته شرکت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)