پرسپولیس نیوز : تمرین تیم ملی عصر امروز با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، محمد رویانیان و مسعود شجاعی برگزار شد

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، آخرین تمرین تیم ملی در فضای شاداب و با حضور میهمانان ویژه پیگیری شد.
در تمرین عصر امروز که با گرم کردن و تمرینات کششی بازیکنان آغاز شد، ملی پوشان پس از گرم کردن به دو گروه تقسیم شدند و در فضای کوچک پاسکاری تک ضرب را تمرین کرده و سپس در دو گروه قرمز و سبز و در فضا و دروازه کوچک با هم فوتبال بازی کردند.
در ادامه بازیکنان تمرینات خود را با بازی ادامه دادند و در پایان تمرین ضربات ایستگاهی را تمرین کردند و پس از تمرین به استخر رفتند.
– پیش از شروع تمرین و با دستور کی روش بازیکنان که ترکیب آنها با آمدن مسعود شجاعی کامل شده است عکسی به یادگار و دسته جمعی گرفتند.
– علی کفاشیان و مهدی محمدنبی در بازگشت از سفرشان از کنگره فیفا به دوبی آمدند و در اخرین تمرین تیم ملی حضور یافتند و تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کردند.
– محمدرویانیان – مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در حاضر در امارات حضور دارد در محل تمرینات تیم ملی حاضر شد و با بازیکنان خوش و بش کرد.
– مسعود شجاعی دیشب به اردوی تیم ملی اضافه و با آمدن وی ترکیب تیم ملی کامل شد و پس از استراحت، با سایر بازیکنان تمرین کرد.
– دروازه بانها به صورت اختصاصی و با مربی دروازه بانها تمرین کردند.
– تیم ملی فردا و راس ساعت 16:30 و با هواپیمای اختصاصی که شرکت آسمان در اختیار تیم ملی قرار داده دوبی را به مقصد دوحه ترک می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)