مرجع خبری پرسپولیس : جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) در محل باشگاه تشکیل شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس  ، مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در این باره به  گفت: در این جلسه در خصوص آقای زلکو میاچ، دستیار جدید علی دایی صحبت و قرار شد بحث نهایی با ایشان در خصوص مسائل مالی و توافق نهایی طی چند روز آینده صورت گرفته و در صورت توافق به کادر فنی اضافه شود.

 

همچنین در خصوص جذب یک بازیکن آسیایی نیز علی دایی اعلام کرد با توجه به زمان مناسبی که در تعطیلات میان فصل داریم از میان چند گزینه مورد نظر، یک بازیکن انتخاب و جذب تیم شود.

وی افزود: از دیگر نکاتی که در این جلسه کادر فنی بر آن تاکید داشتند بررسی دقیق وضعیت بازیکنان، نحوه حضور در تمرینات، رسیدگی به تخلفات و مصاحبه‌هایی که از سوی بازیکنان انجام می‌شود در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بود.

 

کادر فنی تاکید داشتند کمیته انضباطی باشگاه باید با قوت به کار خود بپردازد تا از این طریق حواشی پیرامون تیم به کمترین میزان ممکن برسد.

 

در این جلسه همچنین بحث بازی خداحافظی کریم باقری و دیدار با تیم استقلال برای این منظور مطرح شد. این بازی قرار است به صورت اختصاصی برای خداحافظی آقای باقری باشد و ما نیز در این باره مکاتبه ای را با باشگاه استقلال داشته‌ایم که منتظر پاسخ آنها هستیم.

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس، از همراهی 3 بازیکن تیم ب و امید پرسپولیس در اردوهای میان فصل سرخپوشان خبر داد و تصریح کرد: برنامه اردوی ترکیه و دبی از سوی علی دایی اعلام شد و برنامه‌ها، نحوه تمرینات و چگونگی حضور در مسابقات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین مقرر شد در اردوی ترکیه و امارات 3 بازیکن از تیم امید و ب که شرایط زیر 23 سال دارند تیم را همراهی کنند تا در صورت مهیا بودن شرایط و رضایت کادر فنی جایگزین محمد پروین که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود، در لیست پرسپولیس شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)