چهارشنبه 30 بهمن(14:10) 

مرجع خبری پرسپولیس : وينگادا: تعامل بسيار خوبي با مديرعامل پرسپوليس دارم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نشست امروز بسيار طبيعي بود چون تعامل بسيار خوبي با مديرعامل دارم.

نلو وينگادا پس از ديدار امروز با مديرعامل باشگاه پرسپوليس، اظهار داشت:‌ در دو هفته‌اي كه در اين تيم بوده ام، به دنبال ايجاد تعادل بودم كه به هدفم رسيدم تا 4 امتياز را كسب كنيم و آرامش در تيم، حرف اول را بزند.
وي افزود: جلسه بسيار خوبي را برگزار كرديم. از وقتي به پرسپوليس آمدم، تعامل بسيار خوبي با انصاري فرد و هيئت مديره اين تيم دارم و همه به دنبال يك هدف هستيم.
وينگادا درباره صحبت‌هايي‌ مبني بر ناراحتي‌اش از مصاحبه با خبرنگاران، گفت:‌ هرگز از صحبت با خبرنگاران نارضايتي نكردم. وقتي اين خبر را شنيدم، شوكه شدم. بعد و قبل از ديدار، وظيفه من اين است كه جوابگوي خبرنگاران باشم. هميشه با خبرنگاران ايراني با خوشرويي رفتار خواهم كرد.
وي افزود:

هستند كه در هنگام مصاحبه‌هايشان مرا دعوت به روزنامه‌ها و رسانه‌هاي خود مي‌كنند. من هم نمي‌توانم دعوت آنها را به دلايل خاصي قبول كنم چون بايد باشگاه دستور اين كار را بدهد.
نلو وينگادا در مورد صحبت‌هايش درباره علي كريمي و تيم ملي ايران، گفت: حق طبيعي سرمربي تيم ملي انتخاب است؛ اما علي كريمي كه در بايرن مونيخ بازي كرده و تجربه بالايي دارد، خودش جواب سوال خبرنگاران را مي دهند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)